[10 Deep] - 2012 Official Discussion Thread

although i agree with @hakunamutata87 the hoodies fits are terrible, bought the blue f12 and even the camo f12 from last drop hoping i could get past the awkward fit again, I'm surprised this thread isn't more active. 10 deep has some heat, although they should really think about changing up some of their fits

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

damn, wish i knew about the illegal dropping. i wonder how many they threw online. haha @valleyla what you know about the 'Shire? only back for the holidaze

2 Weeks ago in Brands

[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

wondering if anyone has been in this predicament before n could give me a little insight on their experience.. bought the lambskin jacket on cyber monday so i got the deal obviously, but it was still a pretty big price tag around $330 or so i think. i went back and forth a couple times trying to decide if i should chose medium or large, eventually choosing large. Im a medium in diamond hoodies, large in shirts, large in raglans. the medium raglan is tiny as fuck on me so i figured it was the same cut for the jacket? i don't know. long story short, I really need to change my size from a Large to a Medium.. its just way too big. i got a piece of paper with my box that says the normal no returns no exchange, etc. but if I'm just changing the size i don't see why it would be a big deal? @DENNIS could you maybe give me an idea of what i can start to do? i know just calling the store will work, but I'm hoping i can use the forums to help me actually get it changed. thanks for anyones reply.. lol sorry for the long post I'm pretty fucked up

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

@Silvio Dante i got lucky catching mine cuz same thing as you, hopping on a plane tomorrow.  callin bullshit on @LUPS haha, what part of MA are you from? thats where I'm heading tomorrow, back home.. Northwest MA.. berkshires if it rings a bell at all

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

@The Fiasco , i keep that shit #3hunna

2 Weeks ago in Brands

A Brand About Smoking and Drinking

@tdkraz , lemme guess this is your company? haha. id have to agree with this guy ^. not too psyched on any of the designs and the tags on the bottom, how diamond does it, just reminds me too much of a rip off of diamond. they look awkward

2 Weeks ago in Brands

[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

@diamondhuflrg its not out of the ordinary to get 2 of the same in a mystery box. thats how they get rid of old inventory. gamble of a mystery box

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

ONLY TOP PIC IS BLACK BOX. BOTTOM BLACK FRIDAY [Image]oro's been my favorite piece and i didn't even think id like it that much. can someone tell me if the bengel is the blue or green? i ordered the green, but next to the green oro it definitely looks blue.

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

@SilvioDante i just got mine in out of no where. no email or nothing and i ordered it first week they came out. not that bad of a box, posts pics when they're done uploading

2 Weeks ago in Brands

[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

[Quote] no way, i don't believe that. did kevin tell you that down at the pacsun??! he always tells me the exclusive drops

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

lol @spriteremix thinking he's the forum hero here to protect all of our $ with his vast amount of knowledge. people are going to buy the product regardless of how you say it is. if they like it, they like it. no one seeks out your opinion on something before they cop some shit from black scale. shut up

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

coming from @BuddyOmar i was expecting some crazy shit for the T's, but there were only a couple of em that really struck out at me. T's from any company just don't really do it for me anymore

2 Weeks ago in Brands

[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

[Quote][quote=kyrk b;http://hypebeast.com/forums/post/3797089]to the people who recently got their black boxes: I'm on the same thing man. 3 weeks and not even ship conf. got my email from black friday itll be here tomorrow so that's coo. but shit, for this wait, I hope this $300 is worth it. why couldn't they just put my orders together?

2 Weeks ago in Brands

[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

@nikesbcollector , umbrella sold out already. fast

2 Weeks ago in Brands

[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

had to cop the umbrella. told myself if it was over $100 wasn't grabbin. kind of surprised to see it only be 76 or whatever it was

2 Weeks ago in Brands
HYPECHAT 0