[Quote]You must be hella lame then. The only good parties are the black parties, because white people do the most when they're drunk and want to fight the cops and shit. On top of that non of the bitches dance they all kinda just get in a circle and 2 step or slow grind to a Chief Keef song. Black parties > White Parties > Asian mess of a party

Replied in College Discussion Thread., 2 Weeks ago in Off Topic

Kanye did something, quick post it!

Replied in Kanye throws out fan for telling him to take off his mask, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]Nevermind, lol.

Replied in College Discussion Thread., 2 Weeks ago in Off Topic

98/96/94/89/?? Need that last grade !

Replied in Uni/College Finals Week, 2 Weeks ago in Off Topic

I only have two friends who I can consider friends for the simple fact that they're loyal as fuck. If one not vibin' then none of us is!

Replied in How close are you with your friends, 2 Weeks ago in Off Topic

Fuck that #Black is back!

Replied in The Black Thread, 2 Weeks ago in Off Topic

Yeah, I'm majoring in Finance and I don't have a clue what it's about. I don't start my first Finance class till next semester, but other than the links you posted is it something else I should read and watch so I can get a jump start?

Replied in [Official] Economics & Finance Thread, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]That's that Keto, cut my carbs back to 20g a day and ate at a good deficit 1500cals daily dropped 70 lbs

Replied in The Journey: From 265 to 180lbs., 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]Ugh same, a nigga be sweaty and shit.

Replied in The Journey: From 265 to 180lbs., 2 Weeks ago in Off Topic

@bootynuggets i been copped the 15" Retina, I'm surprised this thread is still open....

Replied in Is a Macbook really worth it?, 2 Weeks ago in Tech

The worse ones are the mixed ones who feel like just because they got a little extra DNA in their blood it excludes them from being part of the race. This IDIOT is making himself look dumb by disrespecting HIS OWN RACE nobody gives a damn if you have a little Cuban in you. Black a dominate trait in the eyes of every-fucking-body so he's just another dumb ass nigga who got his heart broken by the women he's trying to get back at on the internet. Pathetic ass people trying to make the black goddesses feel bad about themselves.

Replied in SpaceGhostPurp FB rant about Black women, 2 Weeks ago in Off Topic

The tattoo maybe came from a derogatory term, but it is well done.

Replied in [Official] Picture/Video/Gif thread Part II, 2 Weeks ago in Off Topic

[URL]Type the movie name in this website it has every movie and T.V. show ever made so yeah.

Replied in Megan is missing, 2 Weeks ago in Off Topic

DON'T WATCH THIS SHIT! I'm in total disbelief and I think I'm scarred because of this shit I will not recommend it to anyone it's just too much to fucking bare! The last 22 minutes I really REALLY REALLY fucking hated everything about the world. I can't watch no shit like this again that was too damn much

Replied in Megan is missing, 2 Weeks ago in Off Topic

[Image] The fuck wrong with his hand?

Replied in Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN, 2 Weeks ago in Off Topic