tracking number has been submitted to the dude...EVERYTHING IS SOLD I DONT OWE YOU GUYS SHIT NOR FUCK YOU MEASUREMENTS..YOU WANT IT.FIND IT YOURSELF! all my shits sooooooold

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

LMAOOO WHEN YOUR REAL AND YOUR HONEST FROM YOUR HEART...GOD REWARDS YOU...LITTERLY AFTER 30 FUCKING MINS THIS DOUCHE BAG TRIES TO FUCK MY SALES..Look at how god got my back!! oh lol alright. well how are we gonna do this? can you make a private listing or something? - stina_le May-11-10 16:18:58 PDT - BAPE Black/White Varsity KAWS BBC Ice Cream WHICH MEANS THE VARSITY IS SOLD for 155...BLOW DICK HATERS

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

lmao all i will say is go on my ebay account...men lie, women lie numbers dont..your bitter ass is just mad cuz i wouldnt take MY TIME OUT to measure your stupid ass request? i DONT HAVE TO MEASURE SHIT..if you know anything about the item your buying.then there should be no question..like the kid who bought my lacoste polos asked me a few questions..like what is size 4 and 5..and i told him nicely...but your faggot ass coming in here fucking up shit WITH LIES...get the fuck outta here with that shit...broke ass fag asking me to measure shit when wasnt gonna buy shit...lastly i only went to that thread cuz i SAW YOUR BITCH ASS looking for it.thinking like damn..this dude is a a fuck tard...like i said..i dont need YOUR SALE.. [URL] so whos the fucking lier now.. crying like a lil bitch cuz your to lazy to google the measurements yourself...illiterate ass faggot...kept saying the APEE TALL=A BAPE SMALL..but i guess your to much of a fuck tard to understand that

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

umm bump?!

Replied in [FS] Air Jordan "Aqua" 8 Retro, 2 Weeks ago in Sneakers

whatever man...shit says bape....but free bump

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

lol more then that ^^^ most of them are fakes! stay away from ebay and just spend the extra if you REALLY REALLY WANT THEM trust me i know! it took me so many trial and error before i got 100% legit ones! (the black ones anyways...i camped out for the greys)...a lil tip from me...whatever size you wear..size down...helped me ALOT! i wear 9..got size 8 perfect fit....and only 300 blushing

Replied in Where to cop Air Yeezys?, 2 Weeks ago in Footwear

[Quote] ALL BUT THE BLUE LACOSTE POLOS SOLD TO ^^^^ one more left..you guys are sleeping heavy on these low ass prices...

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

bump bump bump!!!

Replied in [FS] Air Jordan "Aqua" 8 Retro, 2 Weeks ago in Sneakers

hahah IT DOESNT MATTTER IF ITS AN APEE JACKET you guys are gonna let one stupid tag soil the whole thing? your getting a GUYS SMALL JACKET WHICH COST 400-500...for half the price...you cant even see where it says apee or whatever...but everything is small except the lacoste polos are size 4 and 5 (2 of them are size 4 and the other are 5) PLEASE JUST AIM ME OR P.M ME I HATE CHECKING THE THREAD LULZ

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

come on guys! i just need this shit gone asap! OFFER OFFER OFFER

Replied in [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

Read my other thread to see the rules... 9.5 jordans COMES WITH THE BOX AND RETRO CARD! EVERYTHING YOU COULD WANT! pictures say it all folks unless somebody can get me some 8.5 air yeezys then im looking for cash..IN THE NEXT 4 DAYS..soo i need a quick quick sale :hmm: *Also offer away on my other threads..i need offers...move quick sale!!!!!! BIN 165 [Image]

Started by [FS] Air Jordan "Aqua" 8 Retro, 2 Weeks ago in Sneakers

YESSSSSSSSIR!...let me start by saying these few points **EVERYTHING IS SMALL! *Im an asshole, but i've never scammed a single person in my life nor would i ever do that to my bt fam *I've been scammed a few times thus i shall never NEVER ship first *I got pretty much every person on bt as ref but if thats not enough check out my ebay account xyeezydachefxx ****i need this GONE ASAP! IN THE NEXT FOUR DAYS NO OFFER IS TO LOW..(BUT BE REASONABLE LULZ)im willing to work with you as long as you work with me! My Wants *YSL LOGO T-SHIRT Air Jordan 3'-Black Cement-9.5 Apee Black Varsity....Yes you can argue this is for a girl and you can be a douche bag about it..but a single little pink tag doesnt really take away from how freaking cool it is! I just cant seem to wear it because im the type of idiot to wear my shit everywhere i go instead of saving it when i really go out thus making a pain in the ass to keep it fresh... Bags & Tags-S/0 125/Bin-155 8/10 [Image]

Started by [FS] Bape Varsity (Black/White) Lacoste Polos & Red Coneman T, 2 Weeks ago in Apparel

nobody mane wtf

Replied in Vinnie line glasses?, 2 Weeks ago in Fashion

anybody know where to copp the glasses cudi's been wearing...i finally found the name of the glasses but have no idea where to copp? [URL]

Started by Vinnie line glasses?, 2 Weeks ago in Fashion

soo with that being said a size 26 is a what 28? cuz thats what im hopping for i really like these jeans...but dunno lol im praying teh 26 is vanity size and turns out to be 28..or even 29

Replied in I love my new RRL jeans!, 2 Weeks ago in Denim