[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] Whats up haha. Yea these next few days/week are gonna be crazy for Adi between the 350s and the bape NMDs. Hopefully we both successful

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Hasn't been a TNF jacket worth buying since S/S14 imo (Not counting those steep tech hoodie things)

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Yet to make any purchases for personal use this season..

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Flannel is 198 lol, knew they'd find a way to fuck it up

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Flannel might be my first personal purchase of the season depending on price

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] The mailing list will really only notify you of collaborations, not regular items (such as box logos).

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Navy Gucci smokeyface sold for 160 in 5 mins crying

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Copped coaches and samurai tee smokeyface

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Pt. 1> Pt. 2 still some good stuff tho

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Red Sherpa

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Anorak was the fastest sellout I've ever seen  Picked up a peach hoodie though

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

CNN tee in black

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

Anyone got any pics of a hoodie in the pistachio/light olive colorway?

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

[Quote] Some dude posted an Instagram picture saying he'd been out on fairfax since Saturday smh

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] - Fall/Winter 2016 Discussion

We'll see how many drops that lasts for lol

2 Weeks ago in Supreme
HYPECHAT 0