Art School

[Quote] We're actually in two of the same classes together -- one being advertising & the other Wilde's class. lol.

2 Weeks ago in Visual Arts

Art School

I go to School of Visual Arts for Graphic Design/Advertising. Great school.

2 Weeks ago in Visual Arts

Kanye West - Paranoid ft. Mr. Hudson (Video)

.. Lately, the videos in my head that I have for Kanye's songs are better than the actual videos he puts out. I think out of all the 808 videos.. this one has to be my least favorite.

2 Weeks ago in Music Discussion

The Official "I fucking miss _________" Thread

i miss being able to go to the corner store w. $1.00 & coming out w. a bag full of stuff. Now, $1.00 can't even buy you a 20 oz. soda. smh

2 Weeks ago in Off Topic

'*' What Do You Spend Doing During Your Day?

wake up. darkroom. design center. darkroom. forget to eat -- sometimes. pass out.

2 Weeks ago in Off Topic

What Are You Thinking

Whether I should stay in & finish my history of photog. paper & designs for class or go to our UCONN men's basketball game that starts in a hour.. . [I]Hmm[/I].

2 Weeks ago in Off Topic

OFFICIAL Wendy's Chicken Nugget appreciation thread!

[Quote] Yep, I have a vagina. But yea -- if I had to choose I'd definitely use McDonald's fries w. Wendy's frosty, but since I'm stuck on a campus in the middle of nowhere I just try to knock out two bird w. one stone when it comes to that ice cream/french fry combo.

2 Weeks ago in Off Topic

What Video Game are You Playing

im stuck on metal gear solid 4. smh

2 Weeks ago in Gaming

OFFICIAL Wendy's Chicken Nugget appreciation thread!

[Quote] Wendy's 'dollar' menu is slowly deteriorating -- nothing is .99 anymore really. The 5 piece nuggets are now like a $1.37, along w. other items on the menu including the fries & drink. I think Burger King is the only one still holding on strong when it comes to the dollar menu. But nonetheless, Wendy's is the shit. I love dipping my french fries in the chocolate frosty -- when you eat it together it kind of taste like chocolate ice cream w. a soft warm.. . potato cone?

2 Weeks ago in Off Topic

MTV's Top Pop Group

[Quote] Exactly what I was thinking as Mario Lopez was introducing the 'concept' of that show -- as if Making the Band isn't enough. On top of that Diddy is at it again w. another show, instead of band -- making a solo artist. Smh. But nothing tops that show Paris Hilton is coming out w. on a search for a new 'best friend' -- I think I'm officially done w. television, cuz this is just some BULLSHIT.

2 Weeks ago in Entertainment

Wanted - June 27th - Angelina Jolie, James McAvoy, Freeman

[Quote] I agree, but I guess since Halle is knocked up it woulda made it hard for her.. to be Fox. But Jolie was great still.

2 Weeks ago in Entertainment

Wanted - June 27th - Angelina Jolie, James McAvoy, Freeman

Great movie. I never saw that plot coming -- well, not until I saw it the second time. All & all great action movie. & Angelina is a G.

2 Weeks ago in Entertainment

sidekick lx

Yea, I definitely understand. I only say bitch phone cuz she did the gay decorations w. the rhinestones & the whole little charm thing hanging from it .. & just totally turned the Shadow into an the ultimate girl phone in my eyes, but it does have a lot of cool features.

2 Weeks ago in Gaming

Seeing Sounds

[Quote] .. Uh, how is that no homo if.. I am a girl?

2 Weeks ago in Music Discussion

Seeing Sounds

Sooner or Later, You Know What & Anti Matter.. shits is dope. But yea, album is definitely more 'chill' than their others.

2 Weeks ago in Music Discussion
HYPECHAT 0