need a new free anti-virus program

Spybot Search and Destroy is my shit. Free. Works well. Lightweight program. Literally just re-downloaded it. Also, Macs are superior in almost every way.

2 Weeks ago in Off Topic

My First Vol: Credit Card

dont get one haha. Especially if youre in college. I'm in such debt from one year of saying oh fuck it just this one time.

2 Weeks ago in Off Topic

melissa is her name

This girl.smokeyface

2 Weeks ago in Off Topic

Fav blunt wrap?

Swishers here in Cali. I heard they have a new flavor too. But, getting older its been more j's. Seems like theyre "better for you". Tryna make it to at least 40 without coughing up lungs.

2 Weeks ago in Off Topic

Urbanoutfitters - unbranded 14.5 oz japanese selvage denim

Anyone got 33 tapered fit and aren't too fucked up. hit me up. These are smokeyface

2 Weeks ago in Denim

Vinny Quits Jersey Shore

U Mad about the Situation Bro?

2 Weeks ago in Entertainment

any good meds for social anxiety?

[Quote] Cosign. But real talk. Relax. Deep breaths. Kick it with close friends. And let your freak flag fly. Eventually you'll find your swag and the anxiety will disappear. Surround yourself with non-judgmental people and the anxiety will disappear. Worked for me.

2 Weeks ago in Off Topic

[HUF] - 2011 Official Discussion Thread

From some one that skates and follows skating...Huf keeps it mad real. Can't wait to cop a pair of shoes. Bummy about the SF store closing. I work at Mainland and I really hope they start to carry Huf. Fuck that elitist streetwear bullshit. It'd be nice to see more Dirtbag hats around. At least it beats Krew.

2 Weeks ago in Brands

What's the best thirst quencher?

Real talk though. AZ Iced. If you burn, there's nothing better post-bluntage. They have the half and half Southern Style Arnold Palmers now. That shit cray.

2 Weeks ago in Off Topic

Vinny Quits Jersey Shore

I dunno man. If you're in college and party its a funny pregame/party show etc. Something that's on to make fun of. I used to think it was stupid as fuck at first then I realized its a show to talk and bullshit about. Nothing to be taken serious. The cast knows that too.

2 Weeks ago in Entertainment

Game - The R.E.D. Album (Tracklist)

[Quote] Game is mad consistent. Hes had time to work on this and Dre is on it. Game over. Another Nue Compton Classic. I bet itll be better than Detoxtongueface

2 Weeks ago in Music Discussion

Kanye&Jay "Watch the Throne"

The Otis video making Hip-hop look fun again. Fuck yeah. Solid album as well. smokeyface

2 Weeks ago in Music Discussion

What KIND of dubstep style do you like?

Big Ups Everyone in this forum. I've been lurkin on and off for days so I figured might as well post (thank you junior college for the boredom). Whats good HB Fam?! I'm a dj and I spin/produce dubstep mostly, and its so annoying with kids not knowing their genres. If I had a dollar for everytime a ????? called house music techno...It's like I can tell the difference between metal and alternative. Anyways. Theres a couple categories out there dubstepwise. Theres the shrieky/robotic/sparatic shit. Thats referred to as brostep. Thats largely American made and prolly what gets played at parties. Thats your Rusko, J Rabbit, Flux Pavillion, and basically anything on the UKF Youtube channel. Then theres the original which is the deep subbass sounds which is simple but with mad atmosphere and that is what dubstep started as. Thats your Coki, Benga, Mala, Skream etc. At the end of the day its a new genre and the sound is ever evolving. Check out Jakes or Dismantle if you wanna hear some interesting tunage. But yeah glad to see some homies here are down with the sound and what not. Big ups you guys. When I get some posts going I'll for sure be posting up some good tracks from both sides of the spectrum in the Dubstep thread. smokeyface

2 Weeks ago in Music Discussion
HYPECHAT 0