[Quote] definitely let us know bout it when u check that place out hahaah blushing

Replied in HK People Check In!, 2 Weeks ago in Hong Kong

yeah definitely more expensive in hk most resellers use the "10 count" method, where a NBHD tee is bout 6300yen, they will divide by 10, and but they usually ranged at 690-780HKD ahha... they definitely use this method for jeans and shoes and all that but if u wanna look for something specific, hk is prolly ez'er to find it hahah for example, a larger number of the fenom goto hk market anyways becuz all the resellers

Replied in HK vs Japan prices, 2 Weeks ago in Hong Kong

god i wished i was at hk x_x love their beats :D

Replied in World Wide Bape Heads Show HK, 2 Weeks ago in Hong Kong

Try Anytime (TST/CWB) or Conceptshop (Jordan) I am not too sure bout other smaller stores in terms of stock, but some do have it as well but you gotta search around for those.

Replied in MMJ in HK?, 2 Weeks ago in Asia

[Quote] haha thnx so that musta been him blushing

Replied in Subdivision Vancouver?, 2 Weeks ago in Canada

hey -kT.. really really really off topic............ were u by any chance at espot on 12/31?? i saw someone playing the racing arcades and used ur name..... hhaahh..... white subcrew case? >_>

Replied in Subdivision Vancouver?, 2 Weeks ago in Canada

poco mall O_O wth are they thinking ==

Replied in what happened to richard kidd?, 2 Weeks ago in Canada

nice one Iori on the hp case :D

Replied in Clot/Juice info, 2 Weeks ago in Asia

[Quote] i guess his store is a little different from most stores in N.A. if you been to other places, like OriginalFake at Japan, theres less than 10 different kinds of tee's on sale, and maybe 1-2 hoodie, if i recall correct, for sale. Point is that good stuff are always out the door quickly... maybe next time when u get there early, you will see more stuff for show ~

Replied in [Vancouver] Attending Subdivision sat. 12/8?, 2 Weeks ago in Canada

yup, definitely check out I.T. at regular malls at hk, for example: Lamham Place @Mong Kok Times Square @Causeway Bay

Replied in Carharrt in HK?, 2 Weeks ago in Asia

aww man... i wished i didnt need to do exams = = that woulda been sweet shiet ..... naked, working guy??

Replied in HK People Check In!, 2 Weeks ago in Hong Kong

got a map to where is it precisely? :D that would be lovely ~

Replied in dfgdsfdsa, 2 Weeks ago in Canada

[Quote] i think both ice cream store, and bape store @hk are usually about 2-3weeks slower.... i remb goin over to bape @jp, the shiets over there are so much newer.... when i got back to hk, the stuff back there, such as shoes, tees, headband thing was about 2 weeks old

Replied in BBC Hong Kong, 2 Weeks ago in Asia

i still remember hearing the opening of bbc shop back in june from a owner of a resell shop..... i sure didn't believe her == but now this comes up blushing if i were u guys... grab the jeans and the hoodies &) &)

Replied in BBC Hong Kong, 2 Weeks ago in Asia

[Quote] hmm who has the white tag? anytime or conceptshop? i would be interested haha

Replied in Levis x fenom jeans, 2 Weeks ago in Asia