Fitted Sizes?

7 1/8

2 Weeks ago in Canada

OFFICIAL Toronto Shopping Guide

capsule has them

2 Weeks ago in Canada

Nike ID for CANADA?

try ebay....there r some users willing to help...but u gotta pay them extra......just search for "nike id".....and good luck

2 Weeks ago in Canada

Official Goodfoot/Nomad/Ransom thread.

[Quote] i have the goodfoot/ st alfred's/bittersweet/kicks hi FOOTSCAPE tee in medium

2 Weeks ago in Canada

Kid Robot

if u r looking 4 toys: 1)silversnail 2)magic pony if u r looking 4 clothes: sorry...none in toronto...

2 Weeks ago in Canada

Mess Beijing

MESS is 110% legit.. here is their website...u can check [URL]

2 Weeks ago in Asia

Celtics..KG?

[Quote] i would definately not put eddie house on the starting line up....i choose tony allen over him.... everyone knows eddie house is known 4 his shooting ability....and plus...he's a streaky player... ray allen and PP r effective when scoring...expecting them 2 combine at least 50 shots a game......so when everyone's shooting...who's gonna defence???

2 Weeks ago in Sports

Celtics..KG?

well....sometimes being unselfish is a problem....who's gonna take the shot???? if they gonna play a half court game..then im gonna put PP and KG 2gether...they can both go inside or out..... if they gonna play a high octane offence game..then y not start all 3...just grab the rebound and run.... <-------------i like this since PP and ray allen don't play much defence...let KG run the break....haha

2 Weeks ago in Sports

Celtics..KG?

i wouldn't put all 3 in the starting line up tho.. i think PP and KG is enough 4 any team 2 handle...and just imagine if u have ray allen comming off the bench...wow......( remember wat manlu did last year? :p ) P.S they still got a lot of things 2 work out in boston... (eg. who's gonna take the clutch shots etc....)

2 Weeks ago in Sports

BLUE JAY CUSTOMS @ STOLEN RICHES

haha...but i wear size 7...so there r mayb 2 that i can pick from???

2 Weeks ago in Canada

BLUE JAY CUSTOMS @ STOLEN RICHES

the quality of these fitted rn't the best..... some of the stitching r a bit off.... but owell...i like the colorway ^^... hope they'll have them in red

2 Weeks ago in Canada

Stussy

...... ransom, livestock, adift, uncleotis......

2 Weeks ago in Canada

Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

[Quote] that's from fragment design x levis

2 Weeks ago in Fashion

Duties/customs on merch from karmaloop?

i bought a staple sweater from them last xmas.......around $100 NO CUSTOMS OR DUTIES were charged..... they didn't even charged me for shippping... cuz they shipped 2 damn slow.......almost 3 weeks after my order.....><"

2 Weeks ago in Canada

New discovery @ winners

haha^^ it's the winners @ college park..if u wanna know~

2 Weeks ago in Canada
HYPECHAT 0