It's wiser to buy a size down PS/NC rather than size down too much on NS for slimmer fit don't it?

Replied in The Official A.P.C Denim Thread, 2 Weeks ago in Denim

Did he?

Replied in Evolution of Denim, 12 days ago in Denim

Sexfhxrr10 is awful, but sid's fit is gold tho..

Replied in The Official Flat Head Thread., 2 Weeks ago in Denim

A77 joey overdrive in raw Sold em, they didn't fit me alright (wrong size..)

Replied in What was your first Denim?, 2 Weeks ago in Denim

sorry guys, forgot to mention they're SE05BSP accidentally soaked em way too hot once patch shrunk & looking like shit now got the new one from Unlucky for free when i bought a belt, great guy. here's the belt [Image] that natural keeper shows the real color of the belt when i fist got em yeah, he actually gave me two keepers (nickel & natural).

Replied in Evolution of Denim, 12 days ago in Denim

262 days old, multiple soaks/dry-cleans & 2 washes. [Image] color is a little lighter in person.

Replied in Evolution of Denim, 12 days ago in Denim

doesn't mean i'm interested cos i don't, but everyone could get em cheaper directly through fabfour + shipped.

Replied in Skull s5010xx 6x6 one wash size 27, 2 Weeks ago in Apparel

guys pls helppppp.. 1. never got blue electric fades except on the honeycombs, why??? 2. a hot wash turns them really soft, could i retain the stiffness by wearing?? 3. first got em folded and it made two long lines from the top block-way down didn't give a shit, somehow it turns bluer & bluer now i'm officially pissed. what's the deal!? and sometimes......... i don't think BSP is really that great. sometimes i feel sorry for myself for not getting s710xx instead. life's a bitch, huh?

Replied in The Official Flat Head Thread., 2 Weeks ago in Denim

you got it right, i'm a poor dude don't wanna spend $300++ on a wrong shit sorry for making thing complicated though.

Replied in The Official Samurai Denim and Apparel Thread, 2 Weeks ago in Denim

they don't bleed onto my tops, thank God but my fingers got blue everytime i touch em.

Replied in The Official Flat Head Thread., 2 Weeks ago in Denim

tims are supposed to be slim-narrow jeans like NC.

Replied in The Official Nudies Thread, 2 Weeks ago in Denim

according to Kiya they'd be restocked anytime soon.

Replied in The Official Flat Head Thread., 2 Weeks ago in Denim

i'd say tts finns or one/two down stevens low-yoke and backpocket position, they'd look sagged but you don't (i assumed you want this kinda look without showing your panties).

Replied in Jeans that fit pefect without sagging, 2 Weeks ago in Denim

[Quote] cultizm? the cheapest and fast delivery... i mean SUPER fast one.

Replied in The Official Nudies Thread, 2 Weeks ago in Denim

[Quote] furb then, didn't mean to size the fuck down for a superfuture skinny fit and BIG's measurement is a little not slim-tapered for my body (i'm a short & slim & handsome asian dude).

Replied in The Official Samurai Denim and Apparel Thread, 2 Weeks ago in Denim