What shoes do you wear for work?

I wear all black Nike air prestige II's, they kinda beat so I said fuck it.

2 Weeks ago in Footwear

Bringing beat Sneakers back to Deadstock!!

That's some nice work you doin.

2 Weeks ago in Footwear

Girl txes me, I txt back, no reply.

Tell her wut she's doin and dat its weird shit. Example "Why is it that when you text me you don't text back? Your on some weird shit." It usually works, she'll think about it and be like Damn he right.

2 Weeks ago in Off Topic

wtf is this shit omfg my eyes

Come on now lmao, can't chall see dat she gotta low self esteem.

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0