Official Hong Kong Shopping Guide - SEE 1st PAGE!

i think theres not much fake in HK, fake is easy to spot. u just hv to beware yrself

2 Weeks ago in Asia

Official Hong Kong Shopping Guide - SEE 1st PAGE!

supreme is not so popular nowadays theres one or two shop at MongKok Sin Dak Mall top floor, they hv some visvim n nbhd n fenom, some r second hand some r not nth much to c in HK now =[

2 Weeks ago in Asia

Official Hong Kong Shopping Guide - SEE 1st PAGE!

[Quote] [URL] address at the bottom of that page hope this will help~

2 Weeks ago in Asia

HK People Check In!

where r u? wt u wanna buy

2 Weeks ago in Hong Kong

HK People Check In!

[Quote] is 57xxhkd, just went to LV ytd

2 Weeks ago in Hong Kong

[FS] Supreme / Neighborhood / Honeyee / Fragment / Visvim (M-L)

pm ed

2 Weeks ago in Apparel

[FS] - NBHD Neighborhood Tee White (M) - Nike SB Gino limited t-shirt (XL-fits L)

shit...wrong post free bump for u~

2 Weeks ago in Apparel

WHY THE HELL IS MASTERMIND SO DAMN EXPENSIVE?

yea i want to sell that godfather one got quite a few NBHD level 4s already....but still missing a lot

2 Weeks ago in Fashion

WHY THE HELL IS MASTERMIND SO DAMN EXPENSIVE?

[Image] got another shit mmj from the godfather series

2 Weeks ago in Fashion

WHY THE HELL IS MASTERMIND SO DAMN EXPENSIVE?

[Image] pick up my mmj denim last wk...not sure if their tees fit me, got to try them first

2 Weeks ago in Fashion

'*' WHAT YALL THINK ABOUT NEIGHBOUREHOOD JEANS

wt date is the supreme going to release? is it in January? btw the NBHD web exclusive M65 looks quite nice....

2 Weeks ago in Denim

'*' WHAT YALL THINK ABOUT NEIGHBOUREHOOD JEANS

i think theres two NBHD M65 coming to me this week LOL post it here when i got them, sry dont hv any denim atm

2 Weeks ago in Denim

'*' WHAT YALL THINK ABOUT NEIGHBOUREHOOD JEANS

u want eagle in blk/blk size M? i could find one, price abt 400USD btw did u guys c the supreme M65, they released today in JP

2 Weeks ago in Denim

'*' WHAT YALL THINK ABOUT NEIGHBOUREHOOD JEANS

where n how much do u guys find the EUs ripper n mudflap

2 Weeks ago in Denim

HK People Check In!

ic......thats my NBHD ace jkt up there n the fragment nbhd m65 as well if they fits u i sell u cheaper haha yahoo is ok but it used to be much more ppl go there n buy things but now they just delete yr auction n sent u an email saying u r posting shit that is not allowed, also ppl in yahoo only ask for exchange... so i think is better to do consignment in a "water shop"

2 Weeks ago in Hong Kong
HYPECHAT 0