Sorry if this is the wrong place to post this but I still have HC tees up and I figure this is the best place for people who want them to get to see, I still have one or two to put up [URL]

Replied in Hidden Characters - 2016 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

I'm gonna be putting some older HC tees up on Grailed soon if anyones interested. They don't get worn by me so I'd rather someone else enjoy them Edit: I put a couple up, I'll do more later

Replied in Hidden Characters - 2016 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

Got the Bottom Line and Snake tees, good luck to everyone else smokeyface

Replied in [Hidden Characters] - 2015 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] This is what I'm saying, nothing to do with being special. It's the same with the secret tees and the time shirts got sold on stream, not everything has to be spread around and out in the open.  But anyways, what's done is done, I'm hyped af for the drop and I'll def be going for the metal gear and 3:16 tees

Replied in [Hidden Characters] - 2015 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

If ya'll don't wanna miss out on the drop and get what you want, don't spread the info like that and it won't sell out as fast. If you signed up for the mailing list you'd know what you gotta know.  [Image]

Replied in [Hidden Characters] - 2015 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] Wow, huge MGS fan, if this shit drops I need it

Replied in [Hidden Characters] - 2015 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

If anyone ends up with anything they're looking to sell, feel free to hit me with a PM. Always looking to purchase anything medium

Replied in [Hidden Characters | by SL] - 2014 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

[Quote]Really liking the white hidden shirt, haven't seen that one yet. Getting me excited for that mystery bundle coming in.

Replied in [Hidden Characters | by SL] - 2014 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

In and out with 3M hoody and a mystery pack. Hoping for some good patches and good print combos on those tees! Good shit as usual smokeyface

Replied in [Hidden Characters | by SL] - 2014 Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

Everything's on point, huge recovery from last season

Replied in [Ronin] - 2014 Official Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

[Quote]Where'd you cop?

Replied in [Official] Pick Ups: 2014 (Flaming User = 24 Hour Ban), 2 Weeks ago in Off Topic

Some Margiela high tops would be crazy. Hard to pull off and make them look right though.

Replied in xxxxxxxxx, 2 Weeks ago in Footwear

Anyone got anymore on this girl? First name is Alexia obviously but I don't have a last name [URL]

Replied in Hypebeast Institute of Pornography, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]Underrated post. Going on 9 downvotes, damn lol

Replied in [Supreme] 2014 Discussion thread - TROLLING/FLAMING/SELLING=BAN, 2 Weeks ago in Supreme

[Quote][Image]

Replied in [Official] Picture/Video/Gif thread Part II, 2 Weeks ago in Off Topic