Custom New Era Caps

[URL] We do all sorts of custom MLBs, NHLs & NBA hats. Call the shop @ 808.942.3100, we do phone orders also.

2 Weeks ago in Brands

New Estate LA goodness

The Estate LA joints are in at FITTED Hawaii right now, & we're open for 4th of July. So if you want yours, give us a call @ 808.942.3100.

2 Weeks ago in Brands

New Estate LA goodness

Give us a call sometimes next week. Maybe like around Tuesday to see if we got them in. 808.942.3100. Peace.

2 Weeks ago in Brands

Anybody know when the Crooks summer line is dropping?

[Quote] If y'all still looking for the FITTED x Crooks tee's, we still got sizes left. Everything from size Small to 3XL. Call us at the shop. 808.942.3100 & ask for Ges or Bas. Keep it 100.

2 Weeks ago in Brands

Crooks and Castles x Diamond PART II

[QUOTE=ThatDude;405409]kinda boring but nice color tho..i

2 Weeks ago in Brands

Vans Hosois

I'm still looking for a pair myself. On a side note, anyone know when those 3 Feet High HUF X Vans are dropping? The purple one....

2 Weeks ago in Vans

Damn This sh*t is crzy

[Quote] I know. "sarcasm". That pic that [i]you[/i] posted though, shit [i]is[/i] hot.

2 Weeks ago in Brands

Damn This sh*t is crzy

[Quote] The Bape joint?

2 Weeks ago in Brands

Damn This sh*t is crzy

No. I was just being a dick...don't mind me.

2 Weeks ago in Brands

Damn This sh*t is crzy

Wow!!! Is the fanny pack & cell phone from 1988 included?

2 Weeks ago in Brands

calculator watch wanted!

*EDIT

2 Weeks ago in Brands

Stephen Colbert on the O'Reilly Factor

Haha. Classic! Best *news* show on TV. I love the whole "Better Know A Disctrict" series.

2 Weeks ago in Off Topic

The Office

Yezzir!! Anything with Steve Carell in it is the shit. I'm a huge fan of satirical / deadpan comedy, ie. Stephen Colbert, Dan Bakkedahl, Jason Jones, Ed Helms, etc. Basically the whole Daily Show pundits.

2 Weeks ago in Entertainment

Diamond Supply Co. x Know1edge Selvage Denim

I'm feeling these. Diamond doing it big in '07. Word 'em up.

2 Weeks ago in Brands

Creative Recreation

Peep these jawns... [Image]

2 Weeks ago in Brands
HYPECHAT 0