[URL] We do all sorts of custom MLBs, NHLs & NBA hats. Call the shop @ 808.942.3100, we do phone orders also.

Replied in Custom New Era Caps, 2 Weeks ago in Brands

The Estate LA joints are in at FITTED Hawaii right now, & we're open for 4th of July. So if you want yours, give us a call @ 808.942.3100.

Replied in New Estate LA goodness, 2 Weeks ago in Brands

Give us a call sometimes next week. Maybe like around Tuesday to see if we got them in. 808.942.3100. Peace.

Replied in New Estate LA goodness, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] If y'all still looking for the FITTED x Crooks tee's, we still got sizes left. Everything from size Small to 3XL. Call us at the shop. 808.942.3100 & ask for Ges or Bas. Keep it 100.

Replied in Anybody know when the Crooks summer line is dropping?, 2 Weeks ago in Brands

[QUOTE=ThatDude;405409]kinda boring but nice color tho..i

Replied in Crooks and Castles x Diamond PART II, 2 Weeks ago in Brands

I'm still looking for a pair myself. On a side note, anyone know when those 3 Feet High HUF X Vans are dropping? The purple one....

Replied in Vans Hosois, 2 Weeks ago in Vans

[Quote] I know. "sarcasm". That pic that [i]you[/i] posted though, shit [i]is[/i] hot.

Replied in Damn This sh*t is crzy, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] The Bape joint?

Replied in Damn This sh*t is crzy, 2 Weeks ago in Brands

No. I was just being a dick...don't mind me.

Replied in Damn This sh*t is crzy, 2 Weeks ago in Brands

Wow!!! Is the fanny pack & cell phone from 1988 included?

Replied in Damn This sh*t is crzy, 2 Weeks ago in Brands

*EDIT

Replied in calculator watch wanted!, 2 Weeks ago in Brands

Haha. Classic! Best *news* show on TV. I love the whole "Better Know A Disctrict" series.

Replied in Stephen Colbert on the O'Reilly Factor, 2 Weeks ago in Off Topic

Yezzir!! Anything with Steve Carell in it is the shit. I'm a huge fan of satirical / deadpan comedy, ie. Stephen Colbert, Dan Bakkedahl, Jason Jones, Ed Helms, etc. Basically the whole Daily Show pundits.

Replied in The Office, 2 Weeks ago in Entertainment

I'm feeling these. Diamond doing it big in '07. Word 'em up.

Replied in Diamond Supply Co. x Know1edge Selvage Denim, 2 Weeks ago in Brands

Peep these jawns... [Image]

Replied in Creative Recreation, 2 Weeks ago in Brands