so if there was a shirt with "Hi I'm Swag" made my Tyler the Creator's Supreme you guys would wear it right?

Replied in [Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

[Quote]lol im serious. look up "Tyler The Creator" and hes wearing the same hat Supreme makes. i cant find it online. oh yeah and theyre feathers not leafs lol my b . im guessing its just #veryrare?

Replied in [Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Haha k. Also im looking for the hat that says "Supreme" on the front and with a leaf pattern. It's Tylers hat in the video Yonkers, its kinda underground but on youtube hit me up if you want the leaks and shit.. but ya i can pay 40% markup from retail for this hat..

Replied in [Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

if s'preme made a shirt with the text "Hi I'm Swag" on the front would you wear it?

Replied in [Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

supreme x popped a molly im sweatin WOO

Replied in [Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

damn wanted that

Replied in Trade Agreement between Yungmf and AnthonyT, 2 Weeks ago in Buyer/Seller Feedback

yes stil available

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

bumpbumpbump

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

alright, sounds good. still pending atm.

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

yeah but its pending on a sale right now

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

listening to other offers atm

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

yezzir, pm me for offers

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

Only been worn a few times, kept in DS condition. There are no flaws on this jacket. $450 OBO. Accepting payments through paypal, must add 4% or pay as gift [Image]

Replied in [FS/FT] Supreme x North Face Burgundy Large, 2 Weeks ago in Apparel

looks legit

Replied in Legit check on lv wallet, 2 Weeks ago in Legit Checks

theyre slightly large

Replied in How do Palace Skateboards tees fit?, 2 Weeks ago in Fashion