[Quote] bitch is busted. tho, she looks like the insecure type. sucks dick at every collegiate party opportunity. [Image]

Replied in The Official Asian Females Thread, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] i know several who opted for 2 cc years then transferred to a university. its very capable of achieving. keep up your grades and dont give up.

Replied in College Discussion Thread., 2 Weeks ago in Off Topic

chalmers, you can ridicule me, cool. but reread my post. stated his fit sucks. dressing like that, adding already to his shit ugly face wont benefit him anymore. & when i said brands. colors. proportions. i didnt mean brand synergy or lack of. i know his fucking shoes are w&h but 50% of the ppl who see it wont even know or give a shit. colors just dont blend well, yet again, my opnion. and proportions ideally is a big ass coat on his what? 5'8" 5'9" height. looks like a clown.

Replied in WDYWT: 2011 (Chat Edition), 2 Weeks ago in Off Topic

cool thx & your fits still suck

Replied in WDYWT: 2011 (Chat Edition), 2 Weeks ago in Off Topic

try not being so contrived. your fit looks fucking stupid.

Replied in WDYWT: 2011 (Chat Edition), 2 Weeks ago in Off Topic

stos, brands. colors. proportions. off. looks so fucking stupid and uncomfortable. keep dressing like this if you want that 0 poon swag. [no hate on the mortal]

Replied in WDYWT: 2011 (Chat Edition), 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] sucks for you. it's everywhere. affluent families, families on govt assistance, and some who make it completely on their own, paying off everything. sucks you live in hayward, go to a shitty college, and drive a shitty car. change it, that is, if you dislike that lifestyle.

Replied in FUCK THE CA governor and the government!!! illegals get financial aid, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] 3.8, 1900, extra-curricular. cp was the only csu i applied to vs. uc's. a close friend of mine attended cp tho, majoring in engineering, aeronautical if you want the specifics. he loved it, met his aryan gf, and is having a great life, overall. if i had to give one advice, professional wise, it is to work while in college. preferably in your field. some don't but the ones that do become affluent. from my observation and personal experience. good luck.

Replied in College Discussion Thread., 2 Weeks ago in Off Topic

Hi Drew, Can you please delete the following threads? [URL]

Replied in thread deletion, 2 Weeks ago in Forum Support

sold

Replied in 003 W)Taps Chukka sz 8, 2 Weeks ago in Sneakers

003 8.5 Chukka Where in the Bay Area are you within proximity? I can possibly meet up. If not, I can just PayPal you or some something convenient. Let me know. Thanks.

Replied in 003 W)Taps Chukka (8.5) // Brown Pack High SB (9), 2 Weeks ago in Sneakers

noo swag

Replied in 19cm dior mij homme hedi era (28), 2 Weeks ago in Apparel

.

Started by 19cm dior mij homme hedi era (28), 2 Weeks ago in Apparel

aye, can someone pls post that Pinoid Simpson picture? thx

Replied in That Feeling Vol.The Official Simp Nigga Thread, 2 Weeks ago in Off Topic

that francis ocean snippet [URL]

Replied in Official Odd Future Wolf Gang Thread, 2 Weeks ago in Music