rarcks on racks on racks

Replied in Pick Ups: 2011, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]thought the same thing cause the styling on the white guy is very similar.go figure

Replied in The Official Non-HB Dope Style/Fits Thread, 2 Weeks ago in Off Topic

lol slovakia but yeah kanye wore it expect demand whats retail $?

Replied in Should I Cop All The Versace x H&M Varsity Jackets/Bombers whatever?, 2 Weeks ago in Off Topic

us or them [Embed content]

Replied in delete, 2 Weeks ago in Off Topic

[soundcloud url="http://api.soundcloud.com/tracks/25799002"]

Replied in delete, 2 Weeks ago in Off Topic

that shit only look good when [B][U]attractive girls do it[/U][/B] [Image]

Replied in [Official] Picture/Video/Gif thread, 2 Weeks ago in Off Topic

Name:[B]mercyside[/B] Age:[B]22[/B] Hobbies:[B]chemestry,philosophy,learning new things[/B] Why you should be considered:[B] i followed hypebeast since its humble origins as a basic blog. i've been a witness to the increase in popularity of street wear and street culture as a whole since day one and the how its shaped the youth not just here in the U.S. but worldwide. Even though ive been more of a lurker more than anything, i still follow the hypebeast forum on a daily basis since 2003 as a part of my daily ritual.and yes i am interested in shaping and influencing the Streetwear community.[/B] Question #1: You are a hunter in the African Savannah and had lost your son. You search for him frantically and run across a talking lion. He tells you that your son went East. Do you believe him and go East? Yes or no and please explain your answer. [B]no.lions don't talk.i am clearly hallucinating[/B] Question #2: If you were stuck on a dessert island what would you order first and why? [B]theres no such thing as a dessert island.i am clearly hallucinating[/B] Question #3: What fruit would you consider the fruit of all fruit and why? [B]this question makes no sence. i am clearly hallucinating[/B]

Replied in [Official] Mod Scouting - Do you want to become a moderator?, 2 Weeks ago in Off Topic

as unethical as it sounds i might just get a chick from every race pregnant thats how strongly i feel about this lol

Replied in Bi-racial babies vol..the futures calling me, 2 Weeks ago in Off Topic

bumpin this negroe] [Image]

Replied in [Official] Picture/Video/Gif thread, 2 Weeks ago in Off Topic

not that i dont like women of my own ethnicity/race and i know you cant really choose who you fall for or anything but i really want my kids to be biracial and lately all the girls i really find attractive/been talking to are from other races how you guys feel about this is this the future world peace? race of the universe in the making?

Started by Bi-racial babies vol..the futures calling me, 2 Weeks ago in Off Topic

i just hope and pray bookstores arent on their way out the experience is too good im about to email barnes and nobles on opening a shop near me and am kinda drunk lol

Replied in mad as fu Borders books is closing, 2 Weeks ago in Off Topic

really hoping a barnes and noble moves in cause am seriously upset shit sucks man

Replied in mad as fu Borders books is closing, 2 Weeks ago in Off Topic

it sucks to know that bookstores and physical books themselves might be on the way out a library is ok but it doesn't compare btw the only reason am bitchin is because theres no other bookstore within a good 40 mile radius of me

Replied in mad as fu Borders books is closing, 2 Weeks ago in Off Topic

where the fuck am i suppose to: `have a good read `find a life changing book `get my coffee on `and talk to all the nerdy sweet/hipster bitches now hopefully a barnes a noble will move in but damn this shit sucks smh

Started by mad as fu Borders books is closing, 2 Weeks ago in Off Topic

[Image]

Replied in WDYWT: 2011 (Chat Edition), 2 Weeks ago in Off Topic