What time does the Ascension stuff drop? 11 AM PST?

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

[Quote]Yeah that's where it was...thanks.

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

Hey Mega I had copped the Rugby using paypal express...I've gotten the email from paypal saying I sent the money to black-scale. However, I haven't gotten a conformation email from black-scale yet...is there any reason for me to be concerned?

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

Hey mega I was jw if you're gonna restock the pentacross necklace? I really wanted to cop one.

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

Man the longsleve and the raglan went fast.

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

Is the Rugby dropping this weekend too? I saw you said something like that. If so, which day? I'm wondering if I should cop the whole capsule tomorrow or just cop a couple pieces tomorrow and save the rest for the Rugby. Also, could you please provide a picture of the Rugby?

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

Are there any more cancelled SILENCE or ILLEGAL hats? Or am I just wasting my time sitting by the computer waiting for one to pop up?

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

Hopefully the Qualite Superior is coming back soon. Really want to grab that up.

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

When is the footwear dropping?

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

[Quote]Yeah I understand that but I'm all the way down here in Louisiana, it's not like I can go to the store at my convenience and cop. The net's my only way.

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

January 17th = mid January, not late January. How the hell you gonna just announce some shit a few hours before? Some people can't just be on hypebeast every day all day due to life obligations. For 4/20 we knew at least a month beforehand, if not more. A few days ago you said late January and bam it was released on the 17th...I BEEN buying shit from you since you did that Major collab with the crewnecks and fitteds from like 07...I have so much black scale clothes I can't even fit them all in my closet. This shit never went down like this before...God damn dude you can't at least give us a few days notice if not a week? What was so special about yesterday? If you would have released them next Thursday and announced it yesterday you would have still sold out and probably made more of your customers happy...Damn dude now I gotta pay a rape-ass price for this shit now...

Replied in [Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban), 2 Weeks ago in Brands

[Quote]Yeah that Black-Scale x Major Collab from 07 I think. I got a purple crewneck just like that one sitting in my closet. only been worn one time ever.

Replied in [Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

Niggas sleepin' on that acid green...

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

They restocked 1 SSUR grand slam grey hoodie in large and I copped it with the swiftness already. Really wanted the black one but y'all dropped it right before the NorthFace x Supreme jacket dropped and I needed that in my life first. LOL Still happy I got the grey one.

Replied in [Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

They need to drop these hats, jackets, and sweaters I ain't got all day for this...

Replied in [Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands