The Official Coachella 2012 Thread Vol: Hipster Sluts

Line up just dropped. Whos going? [Image]

2 Weeks ago in Music Discussion

Eyetography

[Image]

2 Weeks ago in Off Topic

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhmerica

. . . . . . . . . . . . . . . [Image] smokeyface

2 Weeks ago in Off Topic

Pinoy Love Vol: No Hate

Syke. Fuck you faggot ass bitches. >smh

2 Weeks ago in Off Topic

HerraFrush BBS RM's

Not mine but posting for a good friend... Ok, the time has come for me to finally sell my BBS. I've had these wheels for 2.5 years and been through numerous rebuilds but I have finally found a set that I like more than my BBS. I hate selling them but I'm not a baller and can't hang onto 2 expensive sets of wheels. So now time for the specs: BBS RM original 4x100 bolt pattern 57.1 centerbore Fronts are 15x8.5 +7, Rears are 15x9.5-7 Tires are Falken 512 195 50 15 all around, fronts are in pretty good shape, rears have camber wear on the outside but they were rotated at last rebuild. Purchased new in August, only major trip on them was to SF Wekfest. Probably have about 5k miles on them. Faces/barrels have been powdercoated satin black along with the trim rings. The hex centers were rattle canned satin black since they are plastic and can't be p/coated. Badges are black with chrome bbs logos, in decent shape but not perfect.(I also have an extra trim ring powdercoated satin black and a extra hex that was painted really shitty satin black.) Lips have been powdercoated gloss black, front lips are 2.5 in. from Racing Team Hoffman, rear lips are 3.5 in. from Tunershop. Bolts are chrome from BFI. (One bolt is chipping, I just ordered 3 extra ones, I will replace the one that was chipped during install prior to sale, so you get 2 extras also). I also replaced the stem valves for polished short ones. This last rebuild was done at the beginning of February, including the powdercoat on the barrels, lips, and new chrome bolts. I'm looking to get $2000 plus shipping for wheels and tires, I am located in SoCal. If someone pays the full 2k I'll throw in my BBS steering wheel. (I'm not sure it's legit, but thought someone with a set of bbs would make better use out of it than me) Also willing to listen to trades with cash on top from your part. Really only interested in either Schmidt Modernlines in 16x9 +15 all around or Miro STP's in 16x9 +15 all around. Doesn't matter if your wheels have tires or not, but keep in mind your setup plus cash should be close to what I'm paying for. On to temporary pics, I will get better pics this weekend once they come off the car. Before the rebuild [Image] email me at [email]jmapps2001@yahoo.com[/email], thanks Also, I'm willing to take partial trades for legit parts, here's a list of parts that I would be willing to take as partial payment plus cash: Red Genie Lip Kit Kenstyle Urban Kit Damd FFF Damd Loversoul spoiler Scudetto Grill Narchy Grill TYC heads Widened Steelies Garson LX short wing Can't think of anything else off the top of my head. As stated before, it is obo

2 Weeks ago in Other Goods

The OFFICIAL CrossFit Thread

Who else does crossfit? Rep your box, post times/weights for bragging rights, post up misc. tips, WOD likes/dislikes, paleo recipes... etc etc. Remember, its not just a workout...its a fucking lifestyle Crossfit Insanity we in this smokeyface

2 Weeks ago in Sports

I was going to get ___ w/ my tax return but I've HAVE to get ___.

[b]EXAMPLE:[/b] I was going to get a hooker with my tax return [b]but I HAVE to get a new motor.[/b] aaaaaaaaaaaand go! Just did my taxes and im finally getting the lift for the Barbie Jeep with this return nohomo hahaha. CC are paid off....major expenses are paid off....now its time to get down to business with this beezy smokeyface [URL] [Image]

2 Weeks ago in Off Topic

FML Cant belive this shit actually happpend to me :(

So last November I met this really cute girl with a very large booty. We hit it off real quick. I liked her. She like me. We talked. Texted. All that. I liked her so much I ended up asking her to be my valentine. On valentines day I told her she's my girlfriend now. We ended up falling in love. Its the first week of december and her bestfriend is having some kind of get together thingy-shit at hooters downtown for her bday We go. And let's just say I'm definately ole girls type. The body language and signals she was sending made it very obvious. She sat across the table from me and was constantly kicking my legs and feet.(I stay in a fresh pair so I don't like that shit one bit) she even tells my girl how cute I am. And if I got friends that look like me. The next week I get a text from some random number. It was my girl texting me from her homegirls(the one from hooters) phone. Talking about how her fone died and blah blah blah. The very next week I get a text from lauren(hooters girl) phone. The message said "hey eric this is T. My one died and I'm stranded at laurens can you pick me up." I'm like whatever I'll be there in a bit. I get there and hit ole girls line. She was like "T is in the bathroom but you can come in and wait." My girlfriend wasn't stranded her mother scooped her up......that's when I got seduced. Shorty opened the door...get on the floor...everybody walk the dinosaur

2 Weeks ago in Off Topic

Ayyiiiyiyiyiyyi

[Image]

2 Weeks ago in Off Topic

LOL Black People VOL: National Geographic X Watusi Tribe

[URL] smokeyface 2 dat

2 Weeks ago in Off Topic

My fellow Boom/Bap/Pretty/Based OT Bretheren....

I usually dont do this...but i need everyones help trollin a website OD HARD....and i mean HB memes to the fullest. I know this aint /b/...but i dont really go on there anyways. ALL IN! alphasquadforum.ephpbb.com smokeyface

2 Weeks ago in Off Topic

Why'd he shave off his widows peak tho?!?!?!?!?!?!?!

[Image] smh

2 Weeks ago in Off Topic

Thats nuts cause that reminds me of this one time...

Discuss.

2 Weeks ago in Off Topic

The OFFICIAL BBM thread....

I know some if not all you fucks have iphones but fuck that....have you seen [I]your[/I] map compared to mine? wsup then? Add me 30FE5E78

2 Weeks ago in Off Topic

So there i was right....

at the fuckin bank. next in line and shit, tryin to cash a fuckin 17 dollar check to buy beer with. bitch in front of me has a back brace, lookin hella stupid in public, doesnt see the teller wavin at her, so i snake that bitch, I WANNA GET PAID. the teller is like some hot girl, and i'm like HEY CASH THIS PLEASE, 1700 BONES, AND GET TO KNOW ME BETTER BAAABY shes like thats only 17 dollars, and did you just cut that woman in a backbrace? i say SHE DIDNT SEE YOU WAVIN she's like starin me down and shit, probably not even tryin to date me. i.dont.even.give.a.fuck. my weed cookie is kickin in, startin to make me feel hella high all of a sudden. my eyes are hella blood shot, she's starin at me like why the freaks gotta come at me on the late shift tip. i see a picture of a stupid lookin kid on the wall of the bank, start crackin the FUCK UP SAY GIMME MY MONEY PLEASE LADY BOOGIE BITCH WITH THE BACKBRACE STILL ALL CHILLIN IN LINE. HASNT MOVE'T A MUSCLE. ORTHOPEDIC ASS BACK BRACE PUTTIN MY POSTURE ON BLAST.

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0