/second the post above. For some reason, my parents don't pay attention to my grades anymore (I'm a junior). Sophomore year and freshman year was a different story. They looked up my grades on the internet every fscking day and pretty much put me on lockdown. As soon as I started arguing against them and started showing some God damn independence(especially getting my license) and not caring; they did the same. My dad hasn't looked at my grades this whole year and I go out every day. They bitch and complain, but all I have to do is chill at home for a week or do some chores and they're all good. I wouldn't have a curfew, but I have to pick up my mom from work at 6 in the morning Still can't go to sleep overs though. o_O Weeirrdd... Oh and is it me or are asian parents extremely oblivious? I've came home blazed and drunk as fuck and neither my mom or dad notice... at all. The only one to notice is my little brother. >smh P.S. I'm the eldest and first gen kid.

Replied in How do you deal with strict Asian parents?, 2 Weeks ago in Off Topic

Say hello to Dasha. blushing [Image] blushing

Replied in The Desktop Screenshot Thread, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] For a good condition, legit, GT-R Hakosuka... about 8 million yen. Which is about $70,000. That also doesn't include the cost of shipping if you're importing it. >_< I'm not surprised, the S20 engines that they have alone run about $20,000+.

Replied in Dream car?, 2 Weeks ago in Automotive

[Image] Which one is the MR-S? blinkyeyes http://www.mr2roc.org/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=18066&st=0&sk=t&sd=a&sid=7686e2c3434d7b7a3ddcaada9c47cfbf

Started by Impressive MR-S to Ferrari Conversion, 2 Weeks ago in Automotive

Old, but still funny.

Replied in Hottest 350z.., 2 Weeks ago in Automotive

Keepin' it old school: [Image] Nissan Skyline 2000GT-R aka "Hakosuka" First generation of the [I]legendary[/I] car.

Replied in Dream car?, 2 Weeks ago in Automotive

Mothafuckin' Stoya [Image]

Replied in Hypebeast Institute of Pornography, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] Yeah I know. smh He didn't care that much though, because he knew it was[I] en natural[/I] baby. blushing

Replied in Grinding with a boner. Female responses.., 2 Weeks ago in Off Topic

Friend got a hard-on while dancing with some chick at homecoming... The week after he started getting called boner-boy. XD

Replied in Grinding with a boner. Female responses.., 2 Weeks ago in Off Topic

Hmm... Jailbait! What a topic. Girls these days are definitely looking a lot older. I know [I]alot[/I] and I mean [I]alot[/I] of chicks dating older guys. My female friend once got offered alcohol at Olive Garden. tongueface IMO It sucks for guys like me, where alot of the girls my age are dating 18+ year olds (btw I'm 16).

Replied in Jailbait Son!!!!!! (READ WARNING PG 1), 2 Weeks ago in Off Topic

I wanna get the Cheap Monday's from Urban Outfitters (Tight Unwashed, Dark Vintage) and was wondering if I should size up or down. Can anyone who's purchased the same fit and wash give me some input, please? Link to jeans: http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp;jsessionid=15C768D3C66C00423FD6BC3AED4CDC37.app11-node3?itemdescription=true&itemCount=10&id=13715636&parentid=M_APP_JEANS_SKINNY&sortProperties=+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=84&navAction=poppushpushpush&color=&tabStyle=Details

Replied in The Offical Cheap Monday Denim Thread, 2 Weeks ago in Denim