[Uniqlo] 2008 Discussion Thread

[Quote] i have a black pair (34/32)...i hate the way they fit 2 baggy...i know they have skinny chinos but do they have slim fit chinos?

2 Weeks ago in Brands

[Uniqlo] 2008 Discussion Thread

[Quote] good looking, i just called there last week and they didnt have shit in my size(34 or 35)...hope she answers the fucking tommorrow...

2 Weeks ago in Brands

Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

[Image] smh...

2 Weeks ago in Fashion

Hipsters Part Iv: Dooooooooovaaaaaaaaaaal

damn i miss duval smh

2 Weeks ago in Off Topic

I can Die in Piece "Tony Starks"

i wonder y got face part got cut out smh

2 Weeks ago in Entertainment

[Fly Society] - 2008 Discussion Thread

wusup with Tk, why he only on a couple of the mixtapes songs, his flow and engery he brings to the tracks is a perfect contrast to currency's laid back flow...oh wanye def. dick rode currency swag...now he rocks alife, dc and shit like that when before he was on theat black rock star shit...

2 Weeks ago in Brands

[SUPRA] Supra 14ks go for $400 on ebay :/

[Quote] in the facetongueface [URL]

2 Weeks ago in Brands

[SUPRA] Supra 14ks go for $400 on ebay :/

gotta love hype, i sold mine beat up and no box for 200 on ebay...

2 Weeks ago in Brands

Best way to pay for an expensive item?

man up pussy...nall just bring somebody with you...but make sure he not a pussy 2

2 Weeks ago in Off Topic

Celebs Rockin Heat! / What are they wearing?

[Image]

2 Weeks ago in Fashion

my new religion

^^^I was thinking the same thing...thread is a big fail

2 Weeks ago in Off Topic

New Camron

Touch My Body-RMX (ft. Cam'ron) Nevermind the link is not working glad to hear some new music from cam..i know he had some off years but when he on his shit, he top 5 behind snoop and hov.>smh

2 Weeks ago in Music Discussion

WDYWT: April 2008

lol thats a gay ass pose [Quote]

2 Weeks ago in Off Topic

WDYWT: April 2008

[Quote] i bet you get no hoes with a face like that...

2 Weeks ago in Off Topic

WDYWT: April 2008

[Quote] loser get a camera

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0