Marketing can be brutal when finding that first job (I know first hand), especially with no work experience on the resume. I'd suggest you learn Photoshop, InDesign and if you can a database management software; most companies require a marketing assistant to have a good grasp of those programs as well as a bit of experience.  Your resume can be solid but it's your cover letter which sells you and gets HR's attention - this might be your problem if your resume is solid.

Replied in Individuals with advertising/marketing degrees or jobs, 2 Weeks ago in Off Topic

Wait for the Christmas break and then we'll see if Arsenal fans are still claiming they're going so well. Too many teams start great then drop off heavily, we've been guilty of this the past few seasons.

Replied in EPL discussion thread, 2 Weeks ago in Sports

Replied in Official Cboom's guide to JP, 2 Weeks ago in Off Topic

[URL]

Replied in Official Cboom's guide to JP, 2 Weeks ago in Off Topic

Japan in a league of it's own, go once and you'll be hooked. Shit ain't as expensive as what some people make it out to be, especially when you can pre-game at combini's and practise dem nanpa skills outside.  Shit boring on a tourist level looking at government buildings and shrine after shrine, the underbelly of cities like Tokyo is what makes the country so great. Local's taking you out > any guide book or "insiders" knowledge.  C lets catch up again, should be back end of the year.

Replied in Official Cboom's guide to JP, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] Stupid imo, Eto'o is class but Lukaku is the future for us and instead of giving him game time he's on loan again. Won't be too long before he requests to leave the club since we keep sending him out. Torres I still think can be useful but Lukaku > Ba for sure.

Replied in EPL discussion thread, 2 Weeks ago in Sports

Lukaku on loan again, what in the fuck?  Ozil gonna be a HUGE signing for the Gunners, props on that.

Replied in EPL discussion thread, 2 Weeks ago in Sports

Moyes is solid but needs to work out how to use his new team better; he got an incredible return from his players at Everton and no reason why he can't replicate that and pick up a bunch of silverware. 1-nil specialists did well but I still don't see them making the top 4, Chelsea, United and City will be there with Arsenal and Spurs fighting for that CL spot.  Need the Special One to give Lukaku starting time and let him turn into the next Drogba, future beast for sure.

Replied in EPL discussion thread, 2 Weeks ago in Sports

[Quote]OG EPL heads we in dis!  KTBFFH!!!  Chelsea taking the title this year, Special One back and youth of Oscar and Hazard look strong.

Replied in EPL discussion thread, 2 Weeks ago in Sports

[Quote] Seriously?

Replied in [Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Legit seller and ships damn fast, you'd be an idiot not to do business with him.

Replied in [FS] SUPREME JACKETS L – XL, 2 Weeks ago in Apparel

M-51 is MINE!

Replied in [FS] SUPREME JACKETS L – XL, 2 Weeks ago in Apparel

PM'ed you dude, get back to us.

Replied in [FS] SUPREME JACKETS L – XL, 2 Weeks ago in Apparel

They would have got more but staff would have taken the majority of them which is fair enough but the amount of kids there would have been hilarious when especially if it wasn't a raffle.

Replied in Supply Store {Surry Hills}, 2 Weeks ago in Australia

Someday had 4 Kate Moss tees for sale lol, 9/10 times reseller prices are better if you buy a few items and save on the shipping.

Replied in Supply Store {Surry Hills}, 2 Weeks ago in Australia