her mouth looks swollen

Replied in Anna Kendrick Vol. Gawdess, 2 Weeks ago in Off Topic

very dope thread i used to lurk during those times but i was broke so i aint got no nostalgic items smh

Replied in Famous HB clothes in the past., 2 Weeks ago in Off Topic

pleaseeeeeeeeee

Replied in Can someone make this beat for me? vol. Ego Remix vol. only looping required i think, 2 Weeks ago in Music

smh smh

Replied in Can someone make this beat for me? vol. Ego Remix vol. only looping required i think, 2 Weeks ago in Music

bumppppp one more request cann yall jus make the rapping part isntrumental?? but for the rest of the song keep the beyonce parts, would be VERY sick thanksssssss u can grab the singing part from here: http://www.youtube.com/watch?v=xJsltGwDNz8 or jus the original song i guess?

Replied in Can someone make this beat for me? vol. Ego Remix vol. only looping required i think, 2 Weeks ago in Music

Ya im tryna freestyle on kanyes part from the Ego remix with beyonce cept the intrumentals on youtube is from the original so the rapping beat part isnt extended like in the Kanye remix u feel me. Anyone could tweak the instru for me real quick? Thanks in advance. Original instru: http://www.youtube.com/watch?v=URxDJtqfRVo What it needs to be like: http://www.youtube.com/watch?v=iW5EzxFR4SM

Replied in Can someone make this beat for me? vol. Ego Remix vol. only looping required i think, 2 Weeks ago in Music

[Quote] fuckboi u aint got shit to do anyways, post wut u think

Replied in I wouldnt like to be famous, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] im smart enuff to know money =/= happiness u think jay-z and kanye the happiest niggas on earth b fucc that

Replied in I wouldnt like to be famous, 2 Weeks ago in Off Topic

i believe based god shitted the first black man who then ejaculated the first white man no homo

Replied in Creationism vs. Evolutionism.. What stance do you take?, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] wut do u mean fuccboi dat cant walk lowkey in the streets lifestyle aint for everyone

Replied in I wouldnt like to be famous, 2 Weeks ago in Off Topic

Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun) I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered. Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface

Replied in I wouldnt like to be famous, 2 Weeks ago in Off Topic

thread is useless without pics

Replied in Is it trickin' if you pay for every meal for a broad?, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] wuts up wit the skin bleach tho? u aint used to be dis lite

Replied in WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban), 2 Weeks ago in Off Topic

@danielle wut happened to ur skin, u got lighter? dat bleaching lifestyle smh ur hurtin ur own ppl, cmon

Replied in WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban), 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] means ugly pick ups

Replied in Pick Ups: 2012 (Flaming User = 24 Hour Ban), 2 Weeks ago in Off Topic