Filipino Streatwear Conformism

wow..all you guys who are saying filipinos or asians in general are biters need to check yourselves real well. modern streetwear is bigger than it ever has been, it's blown up everywhere and all of a sudden you see asians rocking the same shit and they're [B]biters[/B]? wtf? [B]everyone[/B] who is into streetwear is conforming to a certain extent. yall are some naive ass motherfuckers if you're sitting there in your raw denim, sneakers, fitted and pointing to dudes who look exactly the same as you except theyre of a different race/ethnicity and saying that they're conformists. how many of the brands that you rock are founded/run by asian americans? think about it.

2 Weeks ago in Off Topic

Glasses?

[Quote] hm i was wondering if the OG Michael's were regular glasses or sunglasses..cause some of the colorways have shaded lenses. i was thinking about copping but i wasnt sure

2 Weeks ago in Fashion

[Triumvir] - 2007 Discussion Thread

[Quote] the big dot picture was the h&m shirt, not the triumvir one. i think the triumvir dots are more fine

2 Weeks ago in Brands

Small DENIM Questions Thread

so i just bought some black 501 STFs. i really like the raw look of jeans and don't care too much for fades and such. id still like to shrink them a little bit first, though. should i still soak before wearing, and is there a way to do that without losing much of the inidigo/raw look?

2 Weeks ago in Denim

Cheap Mondays Help?

so i'm a 34x30 in [B]N0N[/B] raw levis..meaning thats my true size plus slight room. should i be comfortable in 34x34 cheap mondays? if i do wash them, it'll be a cold wash. and btw, where can i cop cheap monday besides caliroots?

2 Weeks ago in Denim

model ID please

hmmm looks a little different though, doesnt it?. and the ones in the pic have white laces.

2 Weeks ago in Brands

model ID please

[Quote] yeah..which sk8 his come in black without a visible check though? thats why i wasnt sure

2 Weeks ago in Brands

model ID please

[Image] are these sk8 hi's? i cant really tell for some reason and its really bothering me

2 Weeks ago in Brands

[Triumvir] - 2007 Discussion Thread

[Quote] how does it fit? did you size up?

2 Weeks ago in Brands

HUF

hey mega, i was in line and barely missed the am1's. do you know if huf is gonna get another shipment of them?

2 Weeks ago in Brands

Buddhapparel droppin' new heat

some of it is fresh when is this ish dropping?

2 Weeks ago in Brands

[Freshjive] - 2007 Discussion Thread

ionno what yall are smokin.. im a medium in EVERY streetwear brand i own, but i'm a straight up large with freshjive. thats it. i own a medium freshjive t shirt and i never wear it cause it fits like a small.

2 Weeks ago in Brands

Official "Dudes Rockin' Heat While Standing Nex to Celebs" thread

oh shit @ the tron pic...L0L after looking through this thread, i must say...a lot of people here are straight up idiots. it makes me sad for the future

2 Weeks ago in Fashion

[Freshjive] - 2007 Discussion Thread

[Quote] dude, they are not true to size imo..i'm a size medium in pretty much all streetwear brands, but i have to wear large for freshjive stuff..

2 Weeks ago in Brands

about to buy some 501 stf's

[Quote] so dont size up on length at all?

2 Weeks ago in Denim
HYPECHAT 0