Damn that sucks, it was your senior year too. Now you gotta make new friends and shit :O

Replied in So I Move To Fucking Sacramento, 2 Weeks ago in Off Topic

Super Crew's choreography is boring and the only thing that really changed was they threw in a few more flips and tricks and for some reason, the judges hellla hyped them up. Although super crew's athletic moves are stunning, you gota think about the real creativity and straight up dancing that So real does gets the crowd juiced and entertained. If we wanted to see stunts throughout the entire performance, we might as well be watching the gymnists perform at the Olympics. But this is a dance competition, like who cares how complicating your flips are....we want to see you dance.

Replied in America's Best Dance Crew, 2 Weeks ago in Entertainment

^ haha

Replied in EPIC dance battle, 2 Weeks ago in Off Topic

do what you do

Replied in "Now that I'm n adult, I have to start dressing like one", 2 Weeks ago in Off Topic

Damn I was watching the last season of ABDC the episode where Kaba and Jaba had to battle it out. Both they're performances > SoReal and SuperCrew

Replied in America's Best Dance Crew, 2 Weeks ago in Entertainment

August 20th. So fucking soon!

Replied in back to school., 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] i really think they are gonna win

Replied in America's Best Dance Crew, 2 Weeks ago in Entertainment

[Quote] imo they're the best out of the 3 remaining crews

Replied in America's Best Dance Crew, 2 Weeks ago in Entertainment

Soreal Crew ftw

Replied in America's Best Dance Crew, 2 Weeks ago in Entertainment

Try blueberry or peach flavors &)

Replied in Hookah Talk?, 2 Weeks ago in Off Topic

One of the girls from SoReal Crew looks like my friends sister &)

Replied in America's Best Dance Crew, 2 Weeks ago in Entertainment

When you get ear piercings, you have to clean them at least 3 times a day with ear disinfectant (clean front and back sides) and twist the earrings so that your ear don't close (or become attach to the earrings). After 6 weeks, you can take them off.

Replied in Earrings!, 2 Weeks ago in Off Topic

I sometimes get sleep paralysis. It's fucking scary smh

Replied in Insomnia, 2 Weeks ago in Off Topic

I don't get why they sentence someone for that long, knowing that the human life expectancy is probably 100-110 years old.

Replied in this dude in texas is servin 4060 years in jail, 2 Weeks ago in Off Topic

fuck the bitch of my dreams tupac or biggy

Replied in would you rather...?, 2 Weeks ago in Off Topic