Could these be worth anything?

another thing is that if i wear them i dont want people who dont know shit about jordans thinking that they are some fakes from a swap meet or something

2 Weeks ago in Brands

Could these be worth anything?

come on now all i want to know is if they can be worth anything at all since they were never a general release and its killing me not to wear them. So can someone tell me just a guess?

2 Weeks ago in Brands

Could these be worth anything?

theyre not signed its laser engraved theyre just some P.E.'s that i came across on eBay

2 Weeks ago in Brands

Could these be worth anything?

I just got these and was thinking about reselling them. Is it worth it to try or will I get nothing for them? [Image]

2 Weeks ago in Brands

Could these be worth anything?

I just got these and was thinking about reselling them. Is it worth it to try or will I get nothing for them? <a href="http://s173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/?action=view&current=melo2.jpg" target="_blank"><img src="http://i173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/melo2.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a> <a href="http://s173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/?action=view&current=melo3.jpg" target="_blank"><img src="http://i173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/melo3.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a> <a href="http://s173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/?action=view&current=melo4.jpg" target="_blank"><img src="http://i173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/melo4.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a> <a href="http://s173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/?action=view&current=melo1.jpg" target="_blank"><img src="http://i173.photobucket.com/albums/w76/Sox4Lyfe/melo1.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a>

2 Weeks ago in Brands

Legit Check?

Yes i know that its the wrong thread but i want to know from people who know what theyre talking about. Anyways I'm pretty sure about these but i just wanna make sure. [URL]

2 Weeks ago in Legit Checks

Fake?

haha there's two different Jumpmans on the backs of the shoes

2 Weeks ago in Brands

Problem with XX2's

How come I can't register them? Did they stop doing that?

2 Weeks ago in Brands

Here's a ?

[Quote] Its one that you would keep and one that you would get rid of forever so favorite and least favorite

2 Weeks ago in Brands

whats the easiest way to tell if your jordans are fake??

[Quote]Ive noticed that if the shoe has a clear sole,the fakes are already yellowed

2 Weeks ago in Jordan

was anyone at the JordanHeads last scene Filming

[Quote] do u kno when its supposed to come out? cuz i kno im gonna be in a good shot

2 Weeks ago in Jordan

Here's a ?

[Quote] yea i know about the ? i couldnt figure out a way to write it

2 Weeks ago in Brands

Which XX3's will be worth more?

the stealths or the Quickstrike red/white's?

2 Weeks ago in Brands

Here's a ?

If there was only two Jordans around and u had the choice to keep one forever and get rid of one forever which ones whould they be?

2 Weeks ago in Brands

was anyone at the JordanHeads last scene Filming

[Quote] naw nothin happened to them but i saw some jays that i only see on the internet. someone had the titanium xx3's, i just brought my bred xx3's though but the best was this old guy that had on some xx3s and he brought some brand new never worn OG I's they were crazy. i was thinking that someone was gonna jump him and take them.

2 Weeks ago in Jordan
HYPECHAT 0