i don't.

Replied in These are sick!, 2 Weeks ago in Brands

where did u get them and for how much?

Replied in Anyone Know What These Are Called ????, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] >smh Adidas Conductor Hi

Replied in Anyone Know What These Are Called ????, 2 Weeks ago in Brands

adidas kick, rom (roma).

Replied in Edit, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] and milions of kids in nikes.

Replied in FILA, 2 Weeks ago in Brands

where did you buy them and for how much? i like top tens. if i were u, i'd relace them.

Replied in My New KICKS, 2 Weeks ago in Brands

post inside tag photo. tobi, [Quote] keep wearing these ugly noikes.

Replied in SNEAKERS -- can't seem to find another pair of them!, 2 Weeks ago in Brands

lol, with the one you are selling?

Replied in I can't find these shoes anywhere!!, 2 Weeks ago in Brands

adidas top ten high.

Replied in I can't find these shoes anywhere!!, 2 Weeks ago in Brands

i'm thinking about getting uptown af1 mid, but can't really decide yet. can some of you post some fits? cheers!

Replied in POST YOUR FITS (when wearing pure white af1 mid), 2 Weeks ago in Brands

i like your samoas and kicks.

Replied in Hello newbie from Wales UK (sneaker pics), 2 Weeks ago in United Kingdom

stripes are better than trefoil imo.

Replied in What do you guys think of these Samoa's?, 2 Weeks ago in Brands

[Quote] no no, i'm not a hype guy. i don't like jordans, don't own any pair of af1 and just got one pair of dunks. i just asked for names. cheers >smh

Replied in so, wich stars wears nike vandals?, 2 Weeks ago in Nike

[Quote] there is. not everything wich is faked must be crap.

Replied in R THESE REAL???? (ANACONDA FAKE AF1???), 2 Weeks ago in Brands

i'm just curious.

Replied in so, wich stars wears nike vandals?, 2 Weeks ago in Nike