No it's not.

Started by Is this website legit? , 2 Weeks ago in Legit Checks

not looking to spend too much on them. Can be either used (not cooked) or new, i dont care

Started by [WTB] Roshe Run black-sail sz 11.5 or 12, 2 Weeks ago in Sneakers

basically looking for anything besides short sleeve tshirts. I have trades and cash.

Started by [WTB] aNYthing , 2 Weeks ago in Apparel

why get anything from them? its all ugly

Replied in Any one shopped on SSUR?, 2 Weeks ago in Fashion

Damn, wasn't expecting these to only be $130 considering they're A.P.C

Replied in A.P.C x Nike Air Max 1, 2 Weeks ago in Nike

Taking trades, no right?

Replied in [s, 2 Weeks ago in Apparel

pmed

Replied in [FS] Ronin Hellhounds, HUF, Levis, Diamond, Evisu, Herschel, More. (S-M, 28-31). , 2 Weeks ago in Apparel

@slap yeah I'm gonna. Thanks man

Replied in Small DENIM Questions Thread, 2 Weeks ago in Denim

[Image]

Replied in Small DENIM Questions Thread, 2 Weeks ago in Denim

damn thats awesome. The only thing I might do differently is maybe add some wheels or some way to pull it around easier because I think the best coffee tables are easily moveable, I might be wrong though, I have no clue. But thats a dope table

Replied in Built a coffee table. Thoughts?, 2 Weeks ago in Arts

Moonrise kingdom

Replied in What's The Last Movie That You've Seen?, 2 Weeks ago in Entertainment

@slap Alright, thanks man!

Replied in Small DENIM Questions Thread, 2 Weeks ago in Denim

@slap Thanks man. I think I will try and starch a pair and if that doesnt work just sell them. Do you think the fact that they're a 34 waist and im a 30 could be making them look weird? I mean i did get them tapered at the tailor but maybe i should take them back and get a few more adjustments made

Replied in Small DENIM Questions Thread, 2 Weeks ago in Denim

Oh and Church st. Surplus for any camo jackets. one of the last cool downtown spots

Replied in New York Shopping, 2 Weeks ago in United States

Is there anything I can do to make my jeans like raw again. My brother gave me 3 pairs of A.P.C jeans but they look kinda whack on me. I think it's because my mom threw them in the wash like 3 times without asking me making them kinda flimsy. I'd really rather they don't just go to waste so someone give me some ideas please.

Replied in Small DENIM Questions Thread, 2 Weeks ago in Denim