creatine monohydrate or hcl

Monohydrate makes your muscles retain water. I had a dude on my football take it and he was big but he was soft and squishy. It also dehydrates so you gotta drink a lot of water. People think once you get off it you'll "lose" your gains cause you'll drop the water weight and your muscles wont look as "full".

2 Weeks ago in Sports

WDYWT dressing room pics....

he has a point though....

2 Weeks ago in Off Topic

[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

[Quote]lol at the title saying its in "(HD)" like that shit matters

2 Weeks ago in Off Topic

Bet's Santify your Avatar VOL: HB Christmas Tradititions

I gotta have it

2 Weeks ago in Off Topic

[Official] WDYWT 2014

[Quote]Shoes just look huge in comparison to the rest. Different boots or looser fitting jeans. Idk. Maybe I'm just not feeding you enough, do you not like my cooking?

2 Weeks ago in Off Topic

UCLA /los angeles

UCLA ...University of China, Like Almost.

2 Weeks ago in Off Topic

Who's got that pretty bitch face, AND can spit game. Vol Tinder (iPHONE NIGGAS ONLY)

Just downloaded this shit yesterday and got 15 matches. Bout to put in work. [Image]

2 Weeks ago in Off Topic

Daily Snaps 2014

[Quote]Nice and sharp.  You shoot these with the x100?

2 Weeks ago in Visual Arts

[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

[Quote]Damn, this is almost exactly how I felt when I tried salvia. I felt like I was floating away into outer space and I was getting bigger and bigger, like I could hold the planet. And I felt like I was watching myself through scenes, like on tv in a square/ window shape.

2 Weeks ago in Off Topic

Jailbait Son (READING PG 1) Vol;2 Keep bringing em

lol. Same girl [URL]

2 Weeks ago in Off Topic

to the niggas that watch anime

Ya'll might like this [URL]

2 Weeks ago in Off Topic

If you're under 5'10 I got some bad news for ya

I'm 5'11 and I'm still all over this thread.

2 Weeks ago in Off Topic

best pomades vol hair

[Quote]you have to blow-dry it. it's honestly the only way. Blow-dry then if you need to use product.

2 Weeks ago in Off Topic

[Official] WDYWT 2014

[Quote]how'd you know!?

2 Weeks ago in Off Topic

[Official] WDYWT 2014

[Quote]The girl is actually part of the Best Buddies program. It's where people volunteer to be friends and help out people with mental disabilities. You can read more about the organization here. [URL]

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0