I've got these lobsters sitting in my room deadstock and I need something to match...I got a hoodie but it too fuckin hot. Only shirt I seen was a shirt by mishka with a pirate or some shit...can somebody...who isnt a hatebeast faggot...please help me out. [Image]

Started by Shirt to Match Lobsters, 2 Weeks ago in Brands

I was looking for a shirt to match and a new era, Closest I came was this so far. [Image] Just got my shoes 20 min ago, the hat I got a day ago, they arent a perfect match but the look good together. I'm not looking for exact matches but shit that collects good together.

Started by Shirts to match Baby Bear Lows, 2 Weeks ago in Fashion

Man, why da fuck do you guys wear those. I just stood there laughing at myself cuz I felt fruity. I wear Smaller shirts now and with small shirts and skinny jeans, I and every1 else I see doing it look like nerds. You look more manly when your jeans are straight or baggy. I mean damn, I could literally see the outline of my ballsack.

Started by I tried on Nut Huggers for the first time today?, 2 Weeks ago in Denim

[URL] They all only have 7.5 and 8 left, like it's the same site...what's that about?

Started by Why do Footaction,Eastbay,Champs all have stealth same size and price?, 2 Weeks ago in Brands

I oredered some stuff from Kix-Files...anybody ever heard of stories of people losing shoes from single box shipping.

Started by What are the chances of loosing single boxed shoes in shipping?, 2 Weeks ago in Brands

And I don't know why! ?) Can believe I pressed that fuckin pay now button. I do wan't these, but in the future if it turns out I really couldn't afford these, how much do you think I can resale them for come March? Maybe this can be an investment, I'm not gonna cancel yet.

Started by I just Pre-ordered Skate or Die Sb's for $170., 2 Weeks ago in Brands

I need to get some size 34-36 jeans, I lost like 45 pounds. And I like LRG and the only other place with a a lot denim is dj. jays and flymode and body know other?

Started by Site with a wide variety of denim besides KarmaLoop?, 2 Weeks ago in Denim

I bought it cuz it made me laught...but i'm black and I was thinking, what would my hispanic homies think of me rocking this. [Image]

Started by Do You Think This Tee is RACIST?, 2 Weeks ago in Fashion

[Image] These are in the top 5 shoes i've ever owned...My pair are all f-ed up and I been looking for more and Bamn...80 bucks. BTW, if you want some , with slity dirty white bottom and dirty mesh size them I'll sell em for 30.

Started by Been looking for these for 2 years and found em...Battlegrounds, 2 Weeks ago in Brands

[Image]

Started by Am I the only One who really likes this tee?, 2 Weeks ago in Fashion

[Image] I don't know what to wear with it. I Thought it was black, it came "Maroon" or burgandy, I got a shirt that looks nice with it, I got some black and white DC's with pink shoe laces, that are kinda coo, but I don't know what to wear in terms of shoes. Should I get shoes to match? Wear Blue Jeans or Black jeans of dyed dark blue/baige jeans? I'm confused.

Started by I just Copped This Beast Hoodie, But Damn..., 2 Weeks ago in Fashion

POST IN FOR-SALE THREAD

Started by Selling Nike Air Force 1 Low Premium Black Fives men's sz 11, 2 Weeks ago in Nike

[URL] Got it Through Ebay, thought they were black and gold, like an idiot. I'd rather sell them then to try and match shit for it. 99 flat. The cheapest you can get them.

Started by SellingNike Air Force 1 Low Premium Black Fives men's sz 11, 2 Weeks ago in Nike

[Image] I can't find this hat nowhere. As a matter a fact, where do you got for most New Era stuff like this.

Started by Where Can I get this 10 Deep Hat?, 2 Weeks ago in Brands

[URL] [Image] I think this is live... You guys like it, cuz it looks like one of those really ill, or really stupid kind of things. I think it's ill.

Started by Mikasi "Pacman" Hoodie, 2 Weeks ago in Brands