Em responds to moriah

Damn!!! poor Mariah...this is pretty nasty maybe uncalled for? but entertaining none the less!

2 Weeks ago in Music Discussion

Eminem KILLED it on Rap City!!

[QUOTE=jizzla;1912014]did it to point out where em got his style from and state he wasnt the first person on that shit, and i never said he was wack, but damn you act like he's the only dude to spit nice shit, plus the thread starter started all of this by making that jay statement, could have easily said it was a nice freestyle and left it at that and lol @ nip being wack and em being goat status...i know you said it to get a reaction out of me and get e props but w/e Yea but just like you, the thread starter is untitled to his opinion if he thinks Em's better then Hov so be it...he doesn't have to state "Check out this dope free from Em" that don't mean you have to agree with it, and it's obvious you don't and you have stated your argument...fair enough. Never have I stated that em is the only one who spits nice shit...I just happen to think he is one of the best at what he does, his humor,wit,delivery,cadence imo bests most underground mcees who rap with a monotone voice but have similar rhyme structures. And I thought that Gangsta Nip shit was ass!!! how you can think thats better then any Em shit is beyond me but again thats your opinion.

2 Weeks ago in Music Discussion

Eminem KILLED it on Rap City!!

[Quote] Yea whatever... everyone has an artist they admire to a certain degree i'm sure even Jizzla has mcees he puts in high regard and would defend them to death. I don't understand why guys come into topics that praise a certain artist and state their opinion as if their hoping to convert somebody or change a popular opinion...I think Em killed the freestyle and I also think he's top 5 alive at this point...just my opinion, am I looking to change anyone elses opinion on em? hell no! If you think he's wack, overrated thats cool...no need to post up some wack gangsta nip shit!!

2 Weeks ago in Music Discussion

The Alchemsit-Chemical Warfare FEAT.EMINEM

Sick beat sick lyrics!!! em's killing it right now!!!

2 Weeks ago in Music Discussion

[Mixtape] Clipse Boxcutter Business

Oh man thx homes this made my day!!! and wow dope cover art!!

2 Weeks ago in Music Discussion

Eminem-Tim Westwood freestyle (video)

Shit was insane!!! em's top 5 alive imo!

2 Weeks ago in Music Discussion

AFTA-1... My new favorite producer

This is pretty dope man good find!!!

2 Weeks ago in Music Discussion

Official..Eminem's new album titled "Relapse"

[Quote] The whole album? I guess you must be listening to a different version...get your ears checked... you mean to tell me he used the accent on Insane/Underground/Deja Vu/Same song and Dance/ Stay Wide awake/Crack a Bottle/ Beautiful...etc... It sounds like regular Eminem to me.

2 Weeks ago in Music Discussion

Methodman Redman Blackout 2

Damn it leaked!?!?!...someone pm a link please!!!

2 Weeks ago in Music Discussion

Vibe's Best Rapper Ever

lol Budden really feeling himself a bit too much I mean he's not even the best in Slaughterhouse and I love Budden, but he needs to slow down. Most of what he said about the seeding was true though, but the Meth comment was uncalled for he could have said any lame rappers name on the list but he picked Meth? Meth has more charisma,and style then Budden..in terms of lyrics i'm sure it would be closer than he thinks. Just because Meth doesn't choose to rap for 12 minutes in every verse he lays down doesn't mean he ain't nice. Although I think Meths last album was decent I still think hes one of, and still is one of the best Mcess out today.

2 Weeks ago in Music Discussion

Official..Eminem's new album titled "Relapse"

Album is dope can't stop playing it!

2 Weeks ago in Music Discussion

Official..Eminem's new album titled "Relapse"

[Quote] I agree, I think the album is dope!!! Dres beats while not mind blowing are original and creative... his ambient beat on "same song and dance" is a good example of this. Eminem for the most part bodies ever track imo, his delivery and rhyme structure are way above average, and even if you think his subject matter is redundant the way he delivers and puts together his lyrics is nothing short of amazing. My only complaint is that although the beats are creative Dre could have still went a bit harder behind the boards.

2 Weeks ago in Music Discussion

King of Fighters XII

[Quote] Damn this is gonna be hard to choose then is blaze blue gonna have online play? man I love how 2D fighters suddenly have made a huge comeback!!!

2 Weeks ago in Gaming

NEW AUDIO: Eminem - 3 A.M. [CD-Q / EXPLICIT]

^^^ I like the track as well its a good conceptual joint, its like em's memoir of a serial killer..the vid is also one of the best i've seen in recent times.

2 Weeks ago in Music Discussion

King of Fighters XII

wow the graphics are gorgeous!!! I'm probably gonna get this game now...by the way have any of you guys played Blaze blue? I remember them saying that it was supposed to be out before sf4 but it was never released.

2 Weeks ago in Gaming
HYPECHAT 0