yeeee, old navy v-necls, u-necks, and tees. comfy and cheap

Replied in Your favorite white tees?, 2 Weeks ago in Fashion

add some dr scholls, more comfort and makes the size a bit smaller.

Replied in Advice On Shoes That Are Too Big, 2 Weeks ago in Brands

can you guys refer me to some websites with some nice watches? I was gonna get a g-shock but I'm open to any suggestions.

Started by Good Watches?, 2 Weeks ago in Fashion

i love HYPE. asian girls are sexy, dunno what hes talkin about. ^

Replied in Official Asian Females Thread (VIDEOS ONLY Edition), 2 Weeks ago in Off Topic

alright guys lets not judge others based on their opinions. i personally don't wear jordans cause they don't fit my style, doesn't mean I hate how they look. blushing

Replied in Jordans: Am I the ONLY one..?, 2 Weeks ago in Jordan

if you're down, lets hit up supreme LA and Flightclub, might as well go to WeSC while we're there as well.

Replied in 400 mile journey, 2 Weeks ago in United States

goku nodoubt.

Replied in Superman Vs. Goku, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] should try and go tomorrow, might not be as many people. I probably am.

Replied in LA Area, $10 Dollars for everything? (Digital Gravel), 2 Weeks ago in United States

there were a few good things left over, i didnt come early in the morning, got some mighty healthy shirts. my friend got some 10deep shiz. well ima go again tommorow, early. ill tell you how it is. EDIT (2-14-09): idk if they told you or anything, I had a chat with one of the guys there, they said they're gonna be doing this monday as well, which isnt on the poster. so it'll be our little secret, and I'm going to verify that tomorrow. Edit (2-15-09): It was great, they brang more the hundreds and grn apple tree, sale IS going to be tomorrow, its definitely worth it if you live within an hour of the area, but otherwise, dont go too far, and there WASN'T a bumrush today. Will be going there monday as well.

Replied in LA Area, $10 Dollars for everything? (Digital Gravel), 2 Weeks ago in United States

Oh shit i just went today, they got the hundreds, staple, foreign family, obey, mishka, destroy, rebel8, 3sixteen, 10deep, mighty healthy, diamond gotta go early though headin there again tommorow. WE ALSO SAW SHING02 THERE HAHA.

Replied in LA Area, $10 Dollars for everything? (Digital Gravel), 2 Weeks ago in United States

my school has all the gangsta asians, they all walk out rite aid with ice cream cones afterschool. GANGSTAA

Replied in My school is so whack... (Game), 2 Weeks ago in Off Topic

when the toilet seats are fucking cold in the morning.

Replied in What really sucks is....., 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] haha, what the... going fishing?

Replied in WDYWT: Hall of Fame, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] fuck off im mad.

Replied in What really sucks is....., 2 Weeks ago in Off Topic

when the girl you want is trying to hook you up with someone else. thats some bullshit Make your own sentence using my topic title...

Started by What really sucks is....., 2 Weeks ago in Off Topic