you can't make an omelette without breaking some eggs - random old guy

Replied in Your Favorite All Time Quote, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] Word, the fucked up part is that the terms still say it's being shipped expedited? But then they go and ship standard. Whatever only time will tell.

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Well i'm definitely looking forward to getting raped by these fees now. Thanks for the input though guys.

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Damn, dropped around 500. Anyone have any idea of maybe the % they charge or something?

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Alright for my Canadian people, I just did a little digging through the UPS terms of service and found this. – UPS charges fees for customs clearance service of Shipments arriving from the U.S. via UPS Standard® service. So if they did change from Expedited to Standard we are most likely going to get charged customs fees and whatever else they charge.

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

[Quote] Yeah site says it's expedited but the tracking e-mail I received from UPS says standard. That's lame if they changed.

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Marlo Stanfield

Replied in who's the better drug dealer VOL:WEIGH IN, 2 Weeks ago in Off Topic

I've been using a 13" MBP for school since 2009 and haven't had any problems and it still runs great. But yeah pretty much what 99%Shit said is spot on. All about how much you want to spend.

Replied in What Laptop should i get for School, 8 days ago in Off Topic

bump

Replied in Supreme x Nike SB Dunk Low Size 10, 2 Weeks ago in Sneakers

bump

Replied in Supreme x Nike SB Dunk Low Size 10, 2 Weeks ago in Sneakers

Paypal only, add the 4% or pay as gift. Will ship double boxed with plenty of bubble wrap. 425$ shipped US or Canada. Contact via e-mail is faster: domenicdupont@gmail.com I am legit, no feedback thread but check my thread on SS, http://strictlysupreme.com/24/feedback/20004-feedback-egoflexin.html [Image]

Replied in Supreme x Nike SB Dunk Low Size 10, 2 Weeks ago in Sneakers

[Quote] lol

Replied in What happens when you die?, 2 Weeks ago in Off Topic

grey

Replied in [Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban), 2 Weeks ago in Supreme

Prices include shipping to the US or Canada. Paypal only, add the 4% or pay as gift. I have a feedback thread on SS I can link you if you want, i'm legit, only here to do business. Contact me with any questions or concerns. Striped pocket tee is 9/10: 75$ shipped Black Pam Grier is DS: 70$ shipped ***I'll add a HB tag when I get home from work, my bad.*** [Image]

Replied in FS: Supreme Navy Striped Pocket Tee + Black Pam Grier M, 2 Weeks ago in Apparel

Dom doesn't usually disappoint but yeah my type of party was weak. Hopefully it's a nice well rounded album

Replied in Dom Kennedy Yellow Album, 2 Weeks ago in Music