[Quote] how, in any world could this peice of art, in any way shape or form, ever die lmao

Replied in Picture/Video/Gif thread Part 3, 2 Weeks ago in Off Topic

hope so man

Replied in help me out fam, 2 Weeks ago in Off Topic

so my brother got a bunch of his items in steam stolen. i heard valve customer service is shit and some of yall are smart lol help me. lil dude got hundreds of dollars in items stolen. thanks

Started by help me out fam, 2 Weeks ago in Off Topic

and i think i remember you saying you were done with this site, or mayeb that wasnt you. idk

Replied in Heard Hopsin been talkin shit about me, 2 Weeks ago in Off Topic

this reminded me im turning 20 this year... smh

Replied in what was your favorite thing to do in your teenage years?, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]

Replied in Best Investments?, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]god those people are so annoying. i had never even heard of this guy but its easy to say im a fan now

Replied in Picture/Video/Gif thread Part 3, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]you have more nice clothes than i have pubic hair man, this is really nice.

Replied in Pick Ups: 2015, 2 Weeks ago in Off Topic

so ready for my 500 dollar profit smokeyface smokeyface

Replied in YEEZY 3s - 1st Leaked Picture (100% serious), 2 Weeks ago in Off Topic

lmao some of yall need to sober up to the reality of the world.

Replied in what do yall feel about islam?, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]that dude is such a cornball to FailFish now Lirik is awesome. dont they make 5$ per sub or does twitch take half

Replied in Off-Topic Chat, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]

Replied in Yall niggas ever throw rocks and pebbles at a girl's window like the movies?, 2 Weeks ago in Off Topic

[Embed content]

Replied in [Official] Picture/Video/Gif thread Part II, 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote]smh

Replied in What are you getting your girl for Christmas., 2 Weeks ago in Off Topic

[Quote] dude, idk what the fuck i just watched but it was funny.

Replied in [Official] Picture/Video/Gif thread Part II, 2 Weeks ago in Off Topic