WDYWT - 2016 Discussion

damn good shit edge

1 day ago in Off Topic

Off-Topic Chat

oh damn he alive. great to hear

2 days ago in Off Topic

Off-Topic Chat

damn yall. condolences to 93's fam.

2 days ago in Off Topic

Hidden Characters - 2016 Discussion Thread

ah happy 3 year anniversary yall

3 days ago in Brands

Picture/Video/Gif thread Vol. 4

lol nasmatic.. is that anderson paak in an old hb wdywt?

7 days ago in Off Topic

Off-Topic Chat

happy thanksgiving yall

7 days ago in Off Topic

Picture/Video/Gif thread Vol. 4

yeah this is pretty nice

2 Weeks ago in Off Topic

PHNTMSRC - 2016 Discussion Thread

damn all these other pics look nice, let me show the team before i take my vacation

2 Weeks ago in Brands

Best Cover Art I've Ever Seen.

yeah thats a nice set of soundcloud tracks

2 Weeks ago in Off Topic

Please use the 'Music Submissions' section to submit new music

[Image] Please keep new music submissions to the 'Music Submission' section so that theres a bit more organization.  [URL]

2 Weeks ago in Music Discussion

Artist Name - Project/Track Title [MUSIC SECTION TITLE FORMAT]

Hey yall, please use the music submission section to send new music through. We are trying to put those into one place and keep up the titling info. Thanks [Image]

2 Weeks ago in Music Discussion

Roland - Nada [prod. Knxwledge]

yooooo, could you start using the music submission thread creator? instead of discussion, maybe we can get a uniform place for new tracks to be heard

2 Weeks ago in Music Submission

I will draw you FOR FREE.

we need a new ms paint thread

2 Weeks ago in Off Topic

Hidden Characters - 2016 Discussion Thread

hidden characters is okay i guess lets do fisticuffs anyways the f is for fight clubz

2 Weeks ago in Brands

HB Beat Cypher Vol. 1

damn we have more people posting tracks here, any way you could give some random threads a listen?  could be overlooking stuff like [Embed content]

2 Weeks ago in Music Discussion
HYPECHAT 0