[Quote] Very nice, lets get some pictures! ha.

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

[Quote] if this is true for the one near me I'd be actually stoked on Zumiez. I really want those board shorts haha

Replied in [Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

true to size for me.

Replied in [Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

Does that also go for the all over floral shirt that just dropped? Was about to buy one, but not a fan of Hanes

Replied in [10 Deep] - 2012 Official Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

Patiently waiting on that secret release.

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

Those jerseys came out way ill. Gotta grab one soon.

Replied in [Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

Shit, I'm not an XL but you know I'm still bidding ha

Replied in [Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

lol the plate, good shit.

Replied in [HUF] – 2012 Official Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

That's a dope looking shop.

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

[Image] Best thing to come home to from work. Came within 2 days of ordering from the other side of the country. That's what's up. Designs are waaay better in person, love 'em.

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

Damn good stuff this drop. Wasn't a big fan of the Rude design at all until I saw the white colorway..probably my favorite from the season hah. Glad I could swoop on one before they sold out.

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

[Quote] Haha, I learned stick during the last week of my senior year of high school. Every morning I'd stall at 4/5 intersections. Shit show fo sho lol. Love it now though. Also didn't know where to spend my extra funds but now I'm 666% sure it'll go towards this next drop.

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

cool, thanks!

Replied in [5th Column] – 2012 Official Discussion Thread , 2 Weeks ago in Brands

Had the Iphone/laptop combo going hard lol

Replied in [Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands

Mantle in grey and Henderson in green, stoked.

Replied in [Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST), 2 Weeks ago in Brands