[Quote]I sadly know this fuck boy...He tries to hard and has crusty ass lips....

Replied in Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN, 2 Weeks ago in Off Topic

Suddenly smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface

Replied in Official A$AP Rocky Thread, 2 Weeks ago in Music

This album was "AITE"...kind of dissapointed though....hopefully this shit grows on me.

Replied in Official A$AP Rocky Thread, 2 Weeks ago in Music

Only good performance...everything else was crusty ass dadrock shit.

Replied in Kanye's Performance @ 121212 Concert, 2 Weeks ago in Music

mite b cool.

Replied in New Balance Numeric. How ya'll feel about this?, 2 Weeks ago in Brands

[Image]

Replied in What kinda backpack do you rock ?, 2 Weeks ago in Fashion

box logo......

Replied in What do you Want VOL. Christmas, 2 Weeks ago in Off Topic

Will cop either these or the joker's for new beaters.

Replied in NEW 2013: Air Jordan 3 “Bright Crimson”, 2 Weeks ago in Jordan

Tf is your dad mad for? Green apples are BEST APPLES. (pink ladies are an exception though...them shits is good)

Replied in My Dad Yelling At My Brother, 2 Weeks ago in Off Topic

[Image] poor mans box logo.

Replied in What's a box logo?, 2 Weeks ago in Off Topic

Yup cause Hypebeast=Sneakerhead amirite?

Replied in AY YALL DONATE SO WE CAN GO ON A MOVIE!, 2 Weeks ago in Off Topic

Suck a nigga dick for sum Trukfit.

Replied in i need help on my essay about street wear brands vs designer brands, 2 Weeks ago in Off Topic

@iamsofaking 510's are stretchy. Size Up for them though.

Replied in The Official Levi's Thread, 2 Weeks ago in Denim

Had a chance to check the new Uniqlo yesterday. I had to wait in line just to see lightweight down jackets all over the damn store. I was expecting more pieces from the Uniqlo website.I guess i'll have to wait for that.

Replied in [Uniqlo] – 2012 Official Discussion Thread, 2 Weeks ago in Brands

Some Chinese girls be looking like 12 year olds anyway.

Replied in WTF !! 12-Year-Old Model And 24-Year-Old Pop Star Go Public With Romance, 2 Weeks ago in Off Topic