1994 Nissan R32 Skyline GT-R Slammed w/ BBS Wheels.

r34 gtr wheels > *

2 Weeks ago in Automotive

Lil Wayne & Birdman kiss recorded on rap city 2002

haters gon hate

2 Weeks ago in Music Discussion

What are you listening to?

Red Nation.

2 Weeks ago in Music Discussion

Hb 1991

wadup

2 Weeks ago in Off Topic

How Many Pairs Of Shoes you own?

I have 16

2 Weeks ago in Footwear

Lamborghini 2012 Aventador LP700-4

The Aventador is niiiice

2 Weeks ago in Automotive

Where to cop instrumentals?

RealRapTalk has an instrumental section. But yeah just adding "hulkshare" etc works too.

2 Weeks ago in Music Discussion

Rate my avatar

8.7

2 Weeks ago in Off Topic

[Play Cloths] - 2009 Discussion Thread

thanks canza for your help. I don't know whats going on over at Playcloths but this is the 2nd time this has happened. I get up/go online as soon as the season drops (no shops where i live so i gotta rely as to whats online). Sometimes this means waking up at 3am my time lol. cop what i want, paypal, wait. get a refund from paypal for one of my sweats "we are sold out"..... WAIT A MINUTE, there were sizes when i bought it, i paid, i want it. Seriously makes me think about not buying this stuff.. especially the 2nd time now.

2 Weeks ago in Brands

[Play Cloths] - 2009 Discussion Thread

anyone know how the sweaters fit? im keen to get a limited one but worried about the size. id normally wear a large tee, or xl in playcloths

2 Weeks ago in Brands

[Undefeated] - 2009 Discussion Thread

Does anyone here stock and ship internationally some Undftd stuff? I can't find any places who ship int.... smh

2 Weeks ago in Brands

[Play Cloths] - 2009 Discussion Thread

[Quote] Bro have you been answering emails? I sent you two.. pretty much 6 days ago.

2 Weeks ago in Brands

[Play Cloths] - 2009 Discussion Thread

oneness is usually good to reply with emails/pms.. must be busy cause i haven't heard back either. Playcloths have fucked me up a couple of times with shit. I'll cop 2 or 3 items at a time & i end up missing things. im sick of it.

2 Weeks ago in Brands

[FS] Diamond Hoodies & Crews Play Cloths Crew and Jacket

hey man did you get my PM?

2 Weeks ago in Apparel

Official Australia Shopping Guide

Quick question - does anyone know of any shops in aus that stock Play Cloths? ta

2 Weeks ago in Australia
HYPECHAT 0