[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

[Quote] I have no idea what happened to mine but I was at least expecting a decent quality tie dyed t-shirt. I have even had multiple friends say to me that it looks really shitty and faded.

2 Weeks ago in Brands

[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

I have just got around to checking out my order after being on holiday for a while and i'm pretty disappointed with how my tie dye shirt turned out. The colours are really weak and to be honest the majority of the shirt is white still. Definitely not worth the money I spent at all. I've seen better shirts sitting in £5 bins in TK Maxx.

2 Weeks ago in Brands

[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

Anyone that ordered stuff and lives in the UK like me, I received my order today. So, if you haven't got yours already, I expect it will be with you soon.

2 Weeks ago in Brands

[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

[Quote] Wow, i'm glad I got my order shipped to my home address rather my university address because I definitely won't be there in 6 months time! I know he hand makes all the t-shirts but I still don't understand why it would take 6 months to get to the UK.

2 Weeks ago in Brands

[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

Just wondering but does anyone have any idea how long it takes Phil to ship out to the UK? I was reading somewhere that people have waited upto 6 months for an order to the UK but I dunno if that's bullshit or not.

2 Weeks ago in Brands

[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

http://vimeo.com/24006367

2 Weeks ago in Brands

These Legit?

Yeah, you can tell straight away that it's fake just from the font on the box logo. Don't understand how he managed to even sell one of these, let alone eight. Also, looking through the other photos, the peak looks really weird and the label inside is completely off.

2 Weeks ago in Legit Checks

Close thread.

That is definitely a cap made by Supreme because I have it and got it from Croatianstyle on Ebay. As to whether or not it's legit, ask him for pictures showing the label, etc. EDIT I think it's fake because it hasn't got that little lippy bit on the peak.

2 Weeks ago in Fashion

[Supreme] – 2012 Discussion Thread Vol. Dictator Style

[Quote] Yeah, this just looks really tacky.

2 Weeks ago in Supreme

JJ Abrams x Jon Favreau Presents Revolution

[Quote] Yeah, I thought it was going to be a movie as well. Looks awesome though. I have been looking for something else to watch other than Dexter, Weeds or Breaking Bad.

2 Weeks ago in Entertainment

Why should I watch "Kids"?

There any other films I should be checking out that are similar to this? I managed to get Elephant and Ken Park, any others?

2 Weeks ago in Entertainment

Why should I watch "Kids"?

I downloaded and watched Kids this afternoon with my housemate. Good god that movie is fucked up! Enjoyed it but some bits were kinda wtf.

2 Weeks ago in Entertainment

[Stray Rats] – Discussion Thread

[Quote] Ah great, thank you. Any idea if they ship to the UK?

2 Weeks ago in Brands

[Stray Rats] – Discussion Thread

Anyone have any idea when they are restocking and if they ship to the UK?

2 Weeks ago in Brands

[dertbag] – 2012 Official Discussion Thread

Managed to get the tie dye shirt. However, I went to pay and it never added $15 for shipping (because I live in the UK), this happened to anyone else?

2 Weeks ago in Brands
HYPECHAT 0