Flyknits vol. if you finna cop

[Quote]Dont know why they ever went away from that. Lunar Chukkas were the toughest sneaker in the entire flyknit line imo

2 Weeks ago in Footwear

[Supreme] 2014 Discussion thread - TROLLING/FLAMING/SELLING=BAN

[Quote]Nah nigga just go to sleep

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]3 posts in and you already calling niggas frail and 'fukk boys' You'll fit right in.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]It's not, as long as you're not one of those people who associate the brand in its entirety with Tyler/OF

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]Nigga on SWO by himself.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]Living down the street from the sweatshops gotta be mad convenient for ol' girl. Fake 'preme straight from the source.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Niggas saying pass on the Flyknits like they had a choice.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]Yall niggas still on there checking for restocks an hour later?

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]Nahh, came out with a size 13 in the dunks last year, easy. 13 didn't even show up for me today lol

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

#NiggasWasLike Flyknits gonna sit.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

LOL size 13 never even showed up on my shit

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

How much were they in EU?

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]#LiesToldOnHB

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]I wish they did, got niggas waking up for no reason on Thursday mornings.

2 Weeks ago in Supreme

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

[Quote]How you have 300+ posts in a month on this one thread?

2 Weeks ago in Supreme
HYPECHAT 0