Who else thinks section 80 has more replay value than gkmc?

Raises hand. section 80 is Kendrick's best work IMO.

2 Weeks ago in Music Discussion

Profound Aesthetic Brand Feedback

[Quote]Good looks man...really appreciate the info.

2 Weeks ago in Brands

Profound Aesthetic Brand Feedback

I have a question for you though. Is it hard to get your gear on the backs of so many different celebrities? Like do you have to know the right people or do you guys just work really hard to connect with them and get them your gear? I think us young bucks starting labels would love to know the inside of the grind?

2 Weeks ago in Brands

Profound Aesthetic Brand Feedback

Thanks on taking the advise bro, And i'm def coppin the new jackets when they drop. I respect yalls hustle and grind man. Thats one thing that can't be taken away from you guys.

2 Weeks ago in Brands

New Collection: Visions & Victories

BRO, y'all probably got the most put together HypeBeast "start up" brand ( i don't even know if I would consider y'all even that seeing as you guys are already in UO and such), That being said, shouldn't y'all be above spamming your shit on message boards?  Why don't you just start a yearly thread for your collections in the fashion brands forum like all the other semi established HB labels(Ronin, Hidden Characters,Stray Rats, IISE, Dangers Death Tribe, etc..)?  That way you guys can have one place where y'all can build with your supporters and build a relationship with people who would support you. Cause I honestly feel the way your doing it now is rubbing people the wrong way, your one of the more successful and put together brands on here and still spamming like a Big Cartel brand. People don't like that. Like I said I think your shyt is dope and you guys are an example to all the other people on here trying to get to where you guys are with your label. But people aren't gonna show you guys love unless you build with them the right way. collection is nice BTW.

2 Weeks ago in Fashion

True Detective

Best new show out there man.... its replaced Walking Dead as my MUST SEE show at the moment.

2 Weeks ago in Entertainment

Best Brands for Homosexual Men

[URL]

2 Weeks ago in Fashion

Best Brands for Homosexual Men

[Quote]

2 Weeks ago in Fashion

Best Brands for Homosexual Men

[Quote]

2 Weeks ago in Fashion

Best Brands for Homosexual Men

London Alexander is my favorite brand/ designer. Carven is also another favorite. this thread is already ruined by GARBAGE

2 Weeks ago in Fashion

How expensive is it to live in NY?

[Quote]Where is this pic?

2 Weeks ago in Off Topic

Starting a New Line/Brand Feedback Thread

[Quote]Dope site breh!!!

2 Weeks ago in Fashion

[Ronin] - 2014 Official Discussion Thread

The brand is MATURING, fall back all you anime Stans and let them live!!!

2 Weeks ago in Brands

Banksy

And how many of you would go to the Gaza Strip and keep doing your art on the wall when the military is telling you to atop and aiming guns at you?

2 Weeks ago in Visual Arts

Banksy

You guys claiming he sold out but couldn't point him outin a line up LOL

2 Weeks ago in Visual Arts
HYPECHAT 0