R O O F T O P x S E S S I O N S - Musicians Needed March, April, May 2016 Filming

i'm guessing this is only open to people based in/around london?

2 Weeks ago in Music Discussion

Who here would low-key smash Tina fey?

high-key boi. ever since i watched 30 rock i've been crushing mad hard on tina fey. i even bought her book (deadass the only piece of literature i've voluntarily read in the past 3 years).

2 Weeks ago in Off Topic

FIT BATTLE FINAL ROUND! WHO WILL TAKE THE CHAMPIONSHIP BELT?! vol. final round voting!

jake

2 Weeks ago in Off Topic

AND HERE... WE... GO HB fit battle round 4 FIT BATTLE VOTING 8)

jake f. baby the-arm

2 Weeks ago in Off Topic

What's Your Slang

stamp on god i hope this thread picks up cuz i'm ji like finna drop all this dmv slang mo kill edit: actually lemme just go ahead regardless of if this gets big or not "kill": it's like saying "damn" when something goes awry, like if your friend promised to give you a ride but cancels last minute (so you'd say something like "kill mo") "mo": basically like "man" or "dude" "finna": basically when you wanna do something, e.g. "i'm finna spark, what's good?" "spark": (i'm sure this isn't dmv only but) to smoke, e.g. "i'm broke man, spark me" or "i got 10 on it, let's spark" "ji"/"jah" (pronouced "Jaw"): kinda like a way to emphasize stuff, so you could use it like "i'm ji hungry" (the word "like" often comes after "ji" but i don't think it's always necessary) "sice": (i think this is outside of the dmv but we use it different ways) it can mean to basically come through with a good deed (like if your mans works at foot locker and he gives you his employee discount, he has "siced" you). "sice" can also mean to exaggerate, so if someone's telling a story and they start stretching what really happened you'd be like "nah you siced it mo" "bet"/"stamp": idk how to properly define them but it could be used in a situation where your girl texts you that she's 5 minutes away from your crib so you're like "bet!" or "stamp!", it's kinda like "alright that's cool" but not exactly.... there's more and i'll add them if i can think of them

2 Weeks ago in Off Topic

Let's get it. Deep Discount Lo. JUMP ON IT NOW. #Vol. RAR. OKAYsion

appreciate this heavy but it says RL.com has viruses and shit, should the codes work at the acutal ralphlauren.com?

2 Weeks ago in Off Topic

Hypebeast Institute of Melodies

[Embed content]

2 Weeks ago in Off Topic

Hypebeast Institute of Melodies

[Quote] rtj is sick, but (i kinda feel fucked up for saying this) el-p should stick to producing lol.

2 Weeks ago in Off Topic

HONOR. RESPECT. BOX LOGOS. ROUND 3 FIT BATTLE VOTING

wh0die jake f. baby (dipset represent smokeyface ) mr. oizo the-arm

2 Weeks ago in Off Topic

Ever since I left the city....

I'm watching you.

2 Weeks ago in Off Topic

Quick Hip Hop Survey

unless you wanted a discussion about the questions from us, i think it would've been better to make one of those google forms with these questions

2 Weeks ago in Off Topic

LET'S GET READY TO RRRRRUMBLE (fit battle round 2 voting, gtf in here)

origins jake f. baby drewbacca ilikebacon avion artsu10 reistlust mr. oizo

2 Weeks ago in Off Topic

[Official] - Robb Bank$ Discussion Thread

[Quote] lol i mean definitely the show is mostly gonna be white kids but getting from where i live to the venue is either a 30 minute drive (no big deal but i have no car) or a 3 hour journey with public transportation. i feel like i'm bound to run into some shit on the way to the venue.

2 Weeks ago in Music Discussion

[Official] - Robb Bank$ Discussion Thread

[Quote] baltimore 10/17 - i'm not entirely sure if i'm gonna go because i'm not familiar with the venue or area and i generally try to stay away from baltimore entirely.

2 Weeks ago in Music Discussion

[Official] - Robb Bank$ Discussion Thread

i'm tryna hear fuckumean live tho. indigo killed that shit.

2 Weeks ago in Music Discussion
HYPECHAT 0