Sup HB going to chicago what do i do?

i need to hit up st alfreds. wheres it at and x2 to portillos and Millenium Park

2 Weeks ago in Off Topic

Jailbait Son!!!!!! (READ WARNING PG 1)

dat ass son i love it

2 Weeks ago in Off Topic

Chi meet.......

cool story bro, too bad i heard it already

2 Weeks ago in United States

Chicago stores?

ya lets get sum adresses so i have sum stores to check out this week. would be nice to have a badass store on sw side close to me

2 Weeks ago in United States

Hypebeast Institute of Pornography

tube8.com works just pick a video then you will see the link right there that says Click here to play on iPod/iPhone...but not that i would know or anything tho ifap.to never works for me

2 Weeks ago in Off Topic

I Dont wanna get F***ed by the long D*** of The Law

haha nice change ^ and ya i had like 2 calls for it in the 2 hours it was up. already sellin a copy tomorrow. not everyone knows where to download it

2 Weeks ago in Off Topic

I Dont wanna get F***ed by the long D*** of The Law

well i put a ad up for a bit and got a few responses but then sumone flagged it. so ima get myself a prepaid phone that aint linked to me then ima put another ad up.

2 Weeks ago in Off Topic

I Dont wanna get F***ed by the long D*** of The Law

So I have a dvd wit 27 different languages of Rosetta Stone on it and I decided to sell copies of it on Craigslist. a single language sells for like $200 to $300 on eBay so I will sell these easy for $100 a pop. But How much trouble can I get in if I get caught or sumthin? Anyone Know? . . . . .....and . . . It aint a story its a question

2 Weeks ago in Off Topic

What was your first job?

Worked in a haunted house for a month. It was fun watchin big football players scream and run And lil kids cry cuz they peed their pants haha

2 Weeks ago in Off Topic

What do you guys do to not fap?

stay off your favorite pornstar thread and stay away from home and the computer

2 Weeks ago in Off Topic

Arabs are Racist

na curie is for hindus. for arabs its all about hummus and black olives

2 Weeks ago in Off Topic

New and old members, please introduce yourselves.

name: Dan age: 20 location: Chicago occupation: Service Tech for cell phone company/ Car Audio on the Side fav brands: Nike, Jordan, Crooks & Castles

2 Weeks ago in Off Topic

What do you use to download music???

straight off youtube using this program that converts the shit to mp3 dvdvideosoft .com or sumtimes limewire

2 Weeks ago in Gaming

Jailbait Son!!!!!! (READ WARNING PG 1)

too much of the same shit. wit all that i feel bad for anyone wit dial up lol

2 Weeks ago in Off Topic

Hypebeast Institute of Pornography

whats up wit this thread asking for a pw everytime i open it. wats up wit them workin passes son sons

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0