Post a Pic Of The Last Girl You Fucked

[b] Damn, been over a week and no reply from Diamonds smh[/b]

2 Weeks ago in Off Topic

Post a Pic Of The Last Girl You Fucked

[b] And quick disclaimer: before someone says "that's it Ace?" >smh My quarter just started and I took one of the freshmannnnn for some fun. (I'm a sophomore now) not H.S. Maybe next times I Should C-Stylez the shit for u SimpAss♥♥♥♥♥♥s.. lol.[/b]

2 Weeks ago in Off Topic

Post a Pic Of The Last Girl You Fucked

[Quote] [b] From Last Night. I'm a man of my word. [Image] ;)[/b]

2 Weeks ago in Off Topic

Post a Pic Of The Last Girl You Fucked

[Quote] [B]Lol, Believe me, No-one's salty. I'm aware there's more than enough girls to be upset. Just sayin how timing-wise it seemed odd. Lol. And u keep subscribing and looking at those pics Son. Make sure to get that Diamond Crew Neck to cum on next time too >smh But I got something for you soon, just for testing the God. [/B]

2 Weeks ago in Off Topic

WTF just happened in the Mayweather VS Ortiz fight?

[b] Huggging a ♥♥♥♥♥♥ during a middle of the fight. Unclassy move by Floyd, but Ortiz was a dumbass for that[/b]

2 Weeks ago in Off Topic

Post a Pic Of The Last Girl You Fucked

[B]lol it's still only 1 in Cali you say you just "fucked" that chick & yet the first thing that comes to mind is to post her pic on Girl you fucked thread? Just sayin'...[/B]

2 Weeks ago in Off Topic

Scarlett Johansson letting dem titties and ass breath VOL tybg

[Quote] [b] Demiiiiii [URL][/b]

2 Weeks ago in Off Topic

top 60 worst carter 4 lines

[b] Album was pathetic. I don't even hate weezy - but the best songs on the album were the one's he wasn't even on.[/b]

2 Weeks ago in Music Discussion

WDYWT: 2011 (Chat Edition)

[b] Fuck that, Free Ron[/b]

2 Weeks ago in Off Topic

Post a Pic Of The Last Girl You Fucked

[Image] [B]Friday.[/B]

2 Weeks ago in Off Topic

Stupid Stuff You Belived When You Were Young

[b] That the Sun/Moon would follow us in the car.[/b]

2 Weeks ago in Off Topic

Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

[Quote] [B]Sam Cassell[/B]

2 Weeks ago in Off Topic

Official Watch Discussion Thread

[Quote] smokeyface

2 Weeks ago in Fashion

Kanye&Jay "Watch the Throne"

[Quote] [B]Says the dude with "hipster" in his own "verse". /hypocrite. [/B]

2 Weeks ago in Music Discussion

University VS Highschool

[b] Depends on the university tbh. I got friends going to Cal State Uni's and hate it. Bigger uni's tend to have better experiences (as far as my experience/batch of friend's whom go there too)[/b]

2 Weeks ago in Off Topic
HYPECHAT 0