June 20, 2007 @ 01:16 AM
bradwalters

Post: 139

Join Date: Jun 2007

Location: southern california

tell me what you think about this is it was printed on the whole front of the shirt


June 21, 2007 @ 06:52 PM
bradwalters

Post: 139

Join Date: Jun 2007

Location: southern california

some feedback would be greatly appreciated


thanks
June 22, 2007 @ 05:59 AM
Japan4

Post: 1689

Join Date: May 2006

Location: Babylon

put some porn into the design....it'd make alot more sense adding porn.

rilly doe?

June 22, 2007 @ 05:27 PM
hakunamutata87

Post: 227

Join Date: Feb 2007

Location: 916, Cali

i think that's pretty fresh.. it'll match perfect wit the pee wee dunks
June 22, 2007 @ 06:17 PM
GrainBelt

Post: 1088

Join Date: Feb 2007

Location: Minneapolis

I think it's tight...good work. the only thing I don't like is the logo in the bottom right...just doesn't look good at all.
June 22, 2007 @ 06:22 PM
emmanuelabor

Post: 829

Join Date: Feb 2006

Location: Seattle

yeah, I'd definitely look into that if I was into the PeeWee dunks
June 22, 2007 @ 06:36 PM
bradwalters

Post: 139

Join Date: Jun 2007

Location: southern california

yeah he was. because of that what im thinking is having that on the front and the picture of him for his mugshot in the same style on the whole back

aaaaand the logo was just thrown on there for the sake of it. the real print wont have it on there
June 22, 2007 @ 06:41 PM
m.p.4.u

Post: 25

Join Date: Jun 2007

i like the abstraction....very fresh vibe...u could funk it out more with some shocking colors...eye candy that sh*t....printed huge on da front of the T would be dope!!!!nice....
June 22, 2007 @ 07:23 PM
FilthySoul

Post: 7

Join Date: Jun 2007

How about adding red for his bow tie? Good design by the way
June 22, 2007 @ 09:21 PM
HB ruin mylife

Post: 1438

Join Date: Mar 2007

guy, its freakin PeeWee herman,,,no body , not even streetwear fans wants it on a shirt, think about it, would you?? and if you did, wat is your purpose or message you wanna portray with this guy on your shirt?
June 23, 2007 @ 01:01 AM
bradwalters

Post: 139

Join Date: Jun 2007

Location: southern california

hmmmm...


nike sb peewee's did pretty well if i remember.


but, to each his own
June 23, 2007 @ 04:03 AM
hakunamutata87

Post: 227

Join Date: Feb 2007

Location: 916, Cali

fuck the haters.. really now, dope design, fresh with the pee wee dunks.. thats it, plain and simple, its fashion, since when did u need a message to rock a nice shirt, what does a plain white t do when u wear it? does it send out a message? my thoughts exactly...make the shirt, i still bet all these haters will buy
June 23, 2007 @ 08:34 AM
extrodinaire

Post: 660

Join Date: Feb 2007

Location: Canada

lol only one person hated.....but yea although i agree with the fact you don;t a message when creating a shirt...i think the design is pretty weak..i just don;t maybe if the pic was clearer better resoulution....from a design standpoint that shit don;t catch my eye.
June 23, 2007 @ 01:51 PM
deliveryboy3

Post: 72

Join Date: May 2007

ya man that design is pretty dope.. i would def cop that!
June 23, 2007 @ 01:57 PM
DozierBlowerSF

Post: 358

Join Date: Nov 2006

Location: NY, SF

Nah, peewee wasnt accused of being a child molester, he got caught whackin' it in a public theatre. Hence the shirt. (where he's sitting by himself in a movie theatre)
June 23, 2007 @ 03:43 PM
QingAndKueen

Post: 113

Join Date: Jun 2007

Location: NV

i like
June 27, 2007 @ 03:03 PM
bobEBK

Post: 14

Join Date: Jun 2007

its arite
June 27, 2007 @ 04:49 PM
BMC

Post: 620

Join Date: Aug 2006

Location: Chicago IL

pee wee herman is wack

Broken Mindz Clothing/Screen Printing Service Brokenmindzclothing@gmail.com IG: BrokenMindz

June 28, 2007 @ 05:06 PM
nRefOne

Post: 20

Join Date: Jun 2007

Location: LA

That would be fresh with the red bowtie!
July 2, 2007 @ 12:43 PM
I CAME FROM NOTHING

Post: 1296

Join Date: Apr 2007

Location: Glasgow

image
nice image and treatment would cop it
July 7, 2007 @ 06:15 PM
FearItSelf

Post: 3103

Join Date: Dec 2006

Location: Portland Oregon

i like, hella fresh!
July 8, 2007 @ 12:57 AM
moneymike59

Post: 12

Join Date: Feb 2007

Put it on a black tee and I would def cop.
July 15, 2007 @ 11:59 PM
ChefLikeSushi

Post: 81

Join Date: Jul 2007

yo fam, how'd you turn that entire image into circles like that. I'm sure you did it in either illustrator or photoshop, and I've been trying to figure it out
July 16, 2007 @ 09:36 PM
YOUDOTOO

Post: 5

Join Date: Jul 2007

No. But its feelin me
July 18, 2007 @ 08:05 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

hahaha
peewee's playhouse
who's gonna buy that!?
me probably haha thats funny yo
July 24, 2007 @ 11:40 AM
creep3

Post: 983

Join Date: May 2007

Location: cc texas

Not fealing it.

Please login first to reply.
Back To Top