Chi meet.......

June 17, 2010 @ 21:45:46
more details allan smokeyface
June 22, 2010 @ 13:12:15
I'm trying to push it through yo, in the meantime though we should be getting summer shipments any day.

NF for sale: 190z Elephant Skins, and Broken Twills Weird Guy Tagged 33.

June 23, 2010 @ 23:42:31
Originally posted by Inactive User
i saw some filming outside salt and peper by lincoln and sheffield. was that transformers anyone know?


Nope, filming starts July
July 02, 2010 @ 09:44:44
I got a Comune B SZA Wax Coated jacket in a size XL up for sale or trade

http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=133995

$40 pickup or equivalent trade. Retail is 80 something.

NF for sale: 190z Elephant Skins, and Broken Twills Weird Guy Tagged 33.

July 04, 2010 @ 07:47:29
OH SHIT.

20% off EVERYTHING in store including clearance, except denim. ONLY JUly 4th!

NF for sale: 190z Elephant Skins, and Broken Twills Weird Guy Tagged 33.

July 09, 2010 @ 13:51:04
Agreed
August 06, 2010 @ 18:18:27
Whats uppp Chicago?
August 06, 2010 @ 21:19:40
FUCk BARACK OBAMA!!!!!
August 06, 2010 @ 23:47:54
lolla was whatsup- running across lake shore drive to get in!
fuck paying money
September 08, 2010 @ 23:10:21
This thread fell off.
September 08, 2010 @ 23:25:55
chi meet died in august
September 09, 2010 @ 10:54:05
Anyone want to do a meetup at our store's 20th anniversary party? We'll start at the lincoln park store and then move to smart bar.

NF for sale: 190z Elephant Skins, and Broken Twills Weird Guy Tagged 33.

September 09, 2010 @ 21:55:55
dat depaul swag smokeyface
wish I could afford to go there.
boo.
September 16, 2010 @ 17:15:22
If you're 21+ hit this up tomorrow night(if youre under try to come in before 10 haha)!



hip hop, soul, funk, house

I'm also playin on saturday over at Red Canary
September 27, 2010 @ 00:16:56
Ya'll missed out on some FREE swag.

Totally forgot about this thread until FSovercrooks reminded me when I saw him at Untitled's 20th anniversary, SO.

Lets do another meet up date then around when everyone will be back from school.

NF for sale: 190z Elephant Skins, and Broken Twills Weird Guy Tagged 33.

September 27, 2010 @ 19:20:49
damn nice dude. did you do it off kiss 103.5? i was listening today in the whip too lol.
September 28, 2010 @ 00:18:16
Bears win!
September 28, 2010 @ 02:20:31
Originally posted by Inactive User
yeah im getting fucked up the butt with student loans but it's still a really nice school.


I'm practically going there for free.
September 28, 2010 @ 12:10:48
I'm practically going there for free.


because youre a fucking mexican >smh

im only half and im getting taxed ?)

DePaul meet up?&)

smokeyface
September 28, 2010 @ 19:23:49
ullinois boy go to depaul?!?!
September 29, 2010 @ 04:34:04
Originally posted by Inactive User
ullinois boy go to depaul?!?!


yepppppp
September 29, 2010 @ 07:16:11
any of yall in physics at depaul?
September 29, 2010 @ 18:29:34
because youre a fucking mexican >smh

im only half and im getting taxed ?)

DePaul meet up?&)

smokeyface


You still luhh me. &)
September 29, 2010 @ 18:30:36
Originally posted by Inactive User
any of yall in physics at depaul?


Commerce.
Originally posted by Inactive User
ullinois boy go to depaul?!?!


He just fronted like he went to U of I in his screen name. tongueface
September 29, 2010 @ 19:39:07
Originally posted by Inactive User
whoever was wearing these, I was watching.


lmao, du's rocking heat.
September 29, 2010 @ 21:10:42
Commerce.

He just fronted like he went to U of I in his screen name. tongueface


no physics here...

and my times at u of i... those were the days (that was the year...)...>smh
September 29, 2010 @ 22:42:07
anyone here from Loyola? i see a some supreme pop up every once in a while haha
October 03, 2010 @ 13:15:55
Originally posted by Inactive User
i went to Mike Posner last night. There was so much jailbait there. Im sure like 75% of the soldout crowd was under 18. I felt so out of place. I got to meet him for like 10 seconds though. He was really chill.


I was about to go, but i've seen him like 4 times already
October 06, 2010 @ 02:19:27
Originally posted by Inactive User
so depaul meetup or wat bros?


There will be a meetup in Urbana this weekend, uillinoisboy knows whats up blushing
October 08, 2010 @ 00:51:35
There will be a meetup in Urbana this weekend, uillinoisboy knows whats up blushing


yeah...

BCUZ ITS MY EVENT DAWG.

SWAG ONNNNNNNNNNNN

anyway...

depaul meet up? sure. any day but wed.
Please login first to reply.
x