Chi meet.......

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 24, 2008 @ 09:29:02 AM
Post: 3194
Join Date: Apr 2007
Location: Los Angeles
...amuells...awkward...

p.s.
kinglew, where were you at the white party yesterday?
you didnt miss much besides some jukejukee
quite a few freshman took over

p.p.s. GET A FACEBOOK YOU N0000B!

na i didnt go, what school did most the kids go to?
December 24, 2008 @ 20:34:36 PM
Post: 1212
Join Date: Sep 2007
Location: Dubai, UAE / Crook County, IL
Mexicans/Greeks/Arabs/Italians can easily be mistaken for eachother, cause people guess everything BUT Arab when they meet me

www.soundcloud.com/EdHooligan

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 25, 2008 @ 00:50:24 AM
Post: 166
Join Date: Sep 2008
Location: chicago
im half japanese and half white and every so often some people ask me if im mexican. go figure.
December 25, 2008 @ 01:41:08 AM
Post: 538
Join Date: Oct 2008
Location: 818
i hope this isnt as bad as that other one....
December 25, 2008 @ 01:44:46 AM
Post: 1212
Join Date: Sep 2007
Location: Dubai, UAE / Crook County, IL
^ Which other one? The last 2 have been trill

www.soundcloud.com/EdHooligan

December 25, 2008 @ 21:05:58 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: Chicago
Im back niggy's, and i still am pulling for the first weekend in january.
December 25, 2008 @ 21:07:46 PM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
Originally posted by Inactive User
i hope this isnt as bad as that other one....


who the fuck are you?
December 25, 2008 @ 21:17:50 PM
Post: 1912
Join Date: Jan 2008
Location: Chicago, IL
^co-sign
December 25, 2008 @ 21:38:12 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
yo guys......I will be home on Sunday!!

I might be able to just chill anytime pre the meet up so if you guys just wanna hang out and shoot the shit get at me....especially Ashe that ***** lives like 2 blocks ova, we can have a blockbuster night, make smores and anal rape each other!!!
December 25, 2008 @ 23:44:59 PM
Post: 419
Join Date: May 2007
some arabs look mexi, it's tweekyyyyyyyy


speaking of 'looking like'.. some random ass latina girl approached me (girl looked hood as fawwk.. had some jeans with rubber bands around the ankles and reeboks with the straps.. walks up to me while i was waiting on a train around jackson and she's like.."ay papi..." and i'm like.."wtf." and the dudes she was with all looked like this guy.



and she's like..''is you rican?'' and i'm like..''wtf is rican?'' and dude mean mugs me and i'm like..''rican?'' and she starts talking in spanish all fast to her guys and she's like..''you look like one of my guys.. i thought you was him for a minute..'' and i go..''what is rican? puertorican? nah i'm not. sorry.'' and she was like..''you be lookin' all good n shit.'' and i made sure to back away and fall back b/c. girl looked like a ghetto version of ugly betty. blinkyeyes

but anyways lol when is this 3rd hang out gonna go down? i been busy for the past couple weeks so i haven't been able to check in here. it's COLD as a mufug out in the Chi!! hope all ya'll had a good XMas!
December 25, 2008 @ 23:53:58 PM
Post: 1141
Join Date: Dec 2008
Location: Iowa
im half japanese and half white and every so often some people ask me if im mexican. go figure.


lol, im half korean half white and been getting mistaken for a mexican my entire life....

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 26, 2008 @ 10:37:06 AM
Post: 604
Join Date: Dec 2007
Location: Wayne's World, IL
lmaoooooo @ the rican thing. im puerto rican my self but people think im greek :/
December 26, 2008 @ 13:54:22 PM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
when i have a fade ive been confused with one of those light skin freckled ricans?)
December 27, 2008 @ 01:47:03 AM
Post: 152
Join Date: Sep 2008
Location: GO ILL
when i have a fade ive been confused with one of those light skin freckled ricans?)


mexican>>>>>>>rican.

easily....
December 27, 2008 @ 03:15:52 AM
Post: 1212
Join Date: Sep 2007
Location: Dubai, UAE / Crook County, IL
yo guys......I will be home on Sunday!!

I might be able to just chill anytime pre the meet up so if you guys just wanna hang out and shoot the shit get at me....especially Ashe that ***** lives like 2 blocks ova, we can have a blockbuster night, make smores and anal rape each other!!!


You're in Orland or something???

www.soundcloud.com/EdHooligan

December 28, 2008 @ 01:02:07 AM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: Chicago
Im white but sometimes people mistake me for a saltine.
December 28, 2008 @ 17:32:48 PM
Post: 1912
Join Date: Jan 2008
Location: Chicago, IL
^this guy
December 30, 2008 @ 09:55:30 AM
Post: 1506
Join Date: Mar 2008
Location: Rockford, IL
So where's the party at? Cough* Club Citizen *Cough
December 30, 2008 @ 17:56:14 PM
Post: 1912
Join Date: Jan 2008
Location: Chicago, IL
"club citizen" meaning his pants
December 30, 2008 @ 21:21:54 PM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
my girl asked me last night what i was looknig at when i was on here, so now shes curious about HB. She even wants to go to the next meet up now?!?!? haha idk we will see

ps fake titties FTW, you will see what im talking about

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 30, 2008 @ 22:48:36 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
CHI let me know......

PS Club Citizen don't open till May.

The loft has the deposit on it but they havent started to work on that end of the building till spring.

When it does happen trust me it's gonna be nutsss
December 30, 2008 @ 22:50:55 PM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
CHI let me know......

PS Club Citizen don't open till May.

The loft has the deposit on it but they havent started to work on that end of the building till spring.

When it does happen trust me it's gonna be nutsss


WTF?? what loft? am i behind on something?
December 30, 2008 @ 22:54:01 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
yes *****, shit is gonna be sick as fuck, 1600 sq ft loft for 1200 a month. Gonna have my screen printing set up in there. Office, bedroom, kitchen, bathroom, swing, storage for stock for the online store, etc.
December 30, 2008 @ 23:22:37 PM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
yes *****, shit is gonna be sick as fuck, 1600 sq ft loft for 1200 a month. Gonna have my screen printing set up in there. Office, bedroom, kitchen, bathroom, swing, storage for stock for the online store, etc.


where?? wicker??
December 30, 2008 @ 23:39:35 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
a lil more west.....
December 30, 2008 @ 23:45:45 PM
Post: 1506
Join Date: Mar 2008
Location: Rockford, IL
Fake tig ol bitties??...noway!!

Club Citizen is gonna be that stupid dope shit...
Please login first to reply.
x