FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
June 12, 2009 @ 02:12 AM
saurier

Post: 1465

Join Date: Dec 2008

Location: Fourbones

j illa...?

http://saurierco.com ///////////////////// Molosser Rex

June 12, 2009 @ 04:00 AM
Donatello

Post: 256

Join Date: Oct 2007

Yo
I'll be in Chicago in July, do you guys know if there will be any good concert like Kanye, Common, Chairlift, anything ?
Thanks
June 12, 2009 @ 09:39 AM
CONQ

Post: 1082

Join Date: Dec 2008

Yo
nig do we look like livenation in this bitch?
thanks
June 12, 2009 @ 12:45 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

ha,
Ye shit was nice lastnite. I'll be back in the CHI soon. To just be on some chillin.
June 13, 2009 @ 10:26 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

ha,
Ye shit was nice lastnite. I'll be back in the CHI soon. To just be on some chillin.


u waz der?
June 14, 2009 @ 05:10 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

Yeeeeaaahh dude, and apparently Ty was thurr too. I shoulda said I was goin up in dis thread!!!
June 14, 2009 @ 05:19 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

^^^DUUU wtf you been at yo?
June 14, 2009 @ 06:52 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

Duuuude I be lurking. Yall don't fux wit me anymore....but naw I'm working a lot more buying new pieces for the wardrobe..
I got your pm tho homie ima be intouch asap
June 14, 2009 @ 09:08 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

i waz der too, i didnt see ty though
June 14, 2009 @ 11:03 PM
FSOverCrooks

Post: 311

Join Date: Feb 2009

Location: Chicago!



Anybody going to this?
June 15, 2009 @ 03:13 PM
Kris Breezy

Post: 27

Join Date: Jul 2007

Location: Chicago

^^^ thinking about going to it
June 19, 2009 @ 02:46 PM
3 Stripes

Post: 1218

Join Date: Mar 2009

Location: ILL

lupe fiasco concert on the 26th of june on a friday @ chicago theatre. anyone goin??
June 19, 2009 @ 05:17 PM
AMuells

Post: 1071

Join Date: Nov 2007

Location: Chicago

lupe fiasco concert on the 26th of june on a friday @ chicago theatre. anyone goin??


very tempting.
June 19, 2009 @ 09:28 PM
3 Stripes

Post: 1218

Join Date: Mar 2009

Location: ILL

got my tickets
June 28, 2009 @ 04:31 PM
RyanVegas

Post: 7

Join Date: Jun 2009

Location: Denver, CO

I am going be in chicago 12-14 of july, what shops are the best/what shops should i stop by and is there any good consignment stores there? One more thing how much are tickets for a cubs game from a scalpers. For the worth sits but not "LIMITED VIEW" one, $60-100? THANK YOU!!!!
June 28, 2009 @ 04:42 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

Cubs tickets vary from scalper by LOCATION and time you buy the tickets from a scalper aka 1st inning or 4th inning...the later the game the less the cost really.
June 28, 2009 @ 07:37 PM
dvuuu

Post: 377

Join Date: Aug 2008

Location: Chicago

lupe fiasco concert on the 26th of june on a friday @ chicago theatre. anyone goin??


didnt have 40 bucks lying around... before they said it was gonna be at millenium for only 15 bucks WHAT THE FUCK
June 28, 2009 @ 09:50 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

LDRS
STA
Untitled
Jugrnaut
Solemates
Selfconscious

You aint gonna find no top shell shit in CHI.............YET
June 28, 2009 @ 11:18 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

we really have no GREAT stores...
yet
sta is ok for a few things
michigan ave if your into high end
hejfina if your into more contemporary sufutastic shit
June 29, 2009 @ 02:57 AM
RyanVegas

Post: 7

Join Date: Jun 2009

Location: Denver, CO

You have WAY WAY more shops then denver/boulder. We have like 3, plus niketown that does not get any thing great. They only nice thing is shoes like uptempo dont sell out all fast. My GF cant wait for H&M haha. Thank You so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I cant wait to get out there! i am going to sound like a dumb ass but i cant find any thing for STA do they have a site?
June 29, 2009 @ 03:13 AM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

July 2, 2009 @ 06:39 PM
golDIE

Post: 302

Join Date: Sep 2006

Leaders, STA, Uprise, Jugrnaut are mah favs. There are some others too. Sole something or what have you...


solemates
July 6, 2009 @ 11:36 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

Hova anybody?
July 7, 2009 @ 12:36 AM
AMuells

Post: 1071

Join Date: Nov 2007

Location: Chicago

Hova anybody?


naww. De La in august
July 13, 2009 @ 10:41 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

blaow
July 14, 2009 @ 05:13 PM
CONQ

Post: 1082

Join Date: Dec 2008

July 14, 2009 @ 11:02 PM
noLs_a**owed

Post: 243

Join Date: Dec 2008

Location: The Go

sooooooooooooooo
how bout them bears?
sox?
blackhawks
wolves
bulls
fire
sky
storm
bandits
red stars

ps. R.I.P.
Shamrocks
Rush
and the cubs, cause you have always been dead to me
July 15, 2009 @ 06:34 PM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

July 16, 2009 @ 11:21 AM
CONQ

Post: 1082

Join Date: Dec 2008

^ ah snap you know thats my shit. When we kickin it again cuhz??
July 16, 2009 @ 04:48 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

we need to get down on some go karts

Please login first to reply.
Back To Top