Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 11, 2009 @ 09:22 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

you dont know half the shit we do, we dont post wtf we do every time we "hang out" its past that.
March 11, 2009 @ 09:26 PM
CAG0CHI

Post: 167

Join Date: Oct 2008

Location: Northside Chicago

the relevance as to you guys we come off as tools and to us you guys come off as tools. So we stick to ourselves.....

and vice versa, you guys are deep deep down pussy hurt cause you get no love for what has now become not a MEET UP but more of just hangin the fuck out.


your first statement is true, you guys are deep deep down pussy hurt cause you get no love from actual chicagoans.
March 11, 2009 @ 09:27 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

thats it......is that the best you got?
March 11, 2009 @ 09:30 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

figures
March 11, 2009 @ 09:31 PM
CAG0CHI

Post: 167

Join Date: Oct 2008

Location: Northside Chicago

thats it......is that the best you got?


samzies <3

figures? lol at trying to get last word.
March 11, 2009 @ 09:45 PM
Tommy Boy

Post: 986

Join Date: Feb 2009

Location: Chi

Ultimate CAG0CHI and juan vs. Citizen and other random friend paintball match????????????
March 11, 2009 @ 09:47 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

Im down.....but thats not socializing by his standards....haha
March 11, 2009 @ 09:48 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

im in my zone
black car white rims
can they both get along?

anyway im neutral im up for whatever, andyes i would go to a hs party lol
but anyway the point of the meet up is like meet new people and then eventually they aren't meet ups anymore. There are a few dudes on here that i wouldnt mind chillin with from the area
March 11, 2009 @ 09:48 PM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

your first statement is true, you guys are deep deep down pussy hurt cause you get no love from actual chicagoans.


so where da real chicagoans at?????
March 11, 2009 @ 09:51 PM
dblockdosmil

Post: 4858

Join Date: Feb 2006

Location: Chicago

damn citizen
high school kids still bullying you?
March 11, 2009 @ 09:51 PM
CAG0CHI

Post: 167

Join Date: Oct 2008

Location: Northside Chicago

so where da real chicagoans at?????


go out and meet some for yourself.
March 11, 2009 @ 09:54 PM
Tommy Boy

Post: 986

Join Date: Feb 2009

Location: Chi

If there is a paintball throwdown I suggest not dressing nice due to the mad amount of grease and dirt that you will obtain.
March 11, 2009 @ 10:02 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

damn citizen
high school kids still bullying you?


Hardly.....you want your crack in person? Im sure you wouldnt get far
March 11, 2009 @ 10:05 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

waiting, waiting, waiting...............
March 11, 2009 @ 10:08 PM
dblockdosmil

Post: 4858

Join Date: Feb 2006

Location: Chicago

oh dear
dont eThug me
=(
March 11, 2009 @ 10:09 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

Wait yo. let me get this straight. nigs was gonna meet at a party??
March 11, 2009 @ 10:10 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

yea a hs party.....
March 11, 2009 @ 10:11 PM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

go out and meet some for yourself.


rofl, NO I PREFER THIS ROCK IM LIVING UNDER MAIN.

I'm in college and I fuckin live in this piece, I can do all the partying I want whenever. We just meet up to shoot the shit and help pay child support for wishez' kids.
March 11, 2009 @ 10:14 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

i dont get what you're saying. i was going to a party with a bunch of people and i dropped the address on here to see if anyone wanted to come...every party i go to isnt necessarily a HIGH SCHOOL ONLY party. half of the parties dblock kinglew cag0chi and i consist of mostly depaul columbia and uic kids. but if you really want to be in complete denial..that's fine as well


YOU KING DBLOCK are all STILL in hs...so how are you Depaul, Columbia AND UIC kids?

YOUR STILL IN HS, NOT COLLEGE!!!!
March 11, 2009 @ 10:16 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

Good stuff......wtf is your point?
March 11, 2009 @ 10:19 PM
CAG0CHI

Post: 167

Join Date: Oct 2008

Location: Northside Chicago

Good stuff......wtf is your point?


what dont you understand, we are in high school, we know people in college, we go to there parties, high school and college parties. its nothing out of the ordinary for hs students to go to college parties. is that clear enough for you?
March 11, 2009 @ 10:19 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

Man im not one to pass up a party. then again fuck that. I dont go to random parties here at home. shit aint that peace & peachy. Unless the parties dont be pawpin like that. ha (Oh college kids??....nevermind)


YO!! rtst you not even supposed to speak on that. shiiiiit!!
March 11, 2009 @ 10:26 PM
Citizen-16657

Post: 2985

Join Date: Jul 2007

Wishezz, May i will have the loft spot....we gonna have mad hipster bitches up in there. But no socializing at all. Just there to look at and make fun of their clothes
March 11, 2009 @ 10:39 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

Some kids here are e-hurt man,
ericz my nig
i sell him loosies on the daily
March 11, 2009 @ 10:39 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

Man I swear haha, socializing is madd overrated. Im down for some dirty girlz though Jeff.
March 11, 2009 @ 10:47 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

None of us need to go to parties and shit to have a good time. Most of us have girlfriends/ girls we seriously talk to..
We're all very mature and most of the guys are older than me anyway and im a senior....
March 11, 2009 @ 10:47 PM
AMuells

Post: 1071

Join Date: Nov 2007

Location: Chicago

Man I swear haha, socializing is madd overrated. Im down for some dirty girlz though Jeff.


co-sign. i say CHI hypebeast goes and rapes a highschool party. literary.

edit: well i guess noone likes my idea...
March 15, 2009 @ 10:15 PM
CONQ

Post: 1082

Join Date: Dec 2008

Ive been to those warehouse parties and what not. they're lame. Yea they might be 90% college aged kids, but that doesnt mean theyre not faggots.

Im finna throw a outdoor party at my spot when its warmer and yall invited smile
March 15, 2009 @ 10:32 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

awww yea
March 17, 2009 @ 08:40 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

Beautiful day today, out to go drink some now

Please login first to reply.
Back To Top