Chi meet.......

Jan 29, 2009 @ 01:48
sure, as long as you give me a personal tour of "DAT ASSSS"
Feb 01, 2009 @ 16:04
I checked out akira for the first time
they had helmut lang jeans 50% off,
some common projects shoes
and allesandro del aquas
Feb 01, 2009 @ 19:43
^^i lol'd irl
Feb 01, 2009 @ 22:10
^^i lol'd irl


dont laugh , i was supposed to work at akira but they want you to be too pushy
Feb 01, 2009 @ 22:20
I think he meant to respond to jeff
lol
idk tho?
Feb 01, 2009 @ 23:21
yeah @ jeff.

chi, i got nothing wrong with your job pursuits. I have nothing wrong with you working corner as well.

B=================>~~~~~|0
Feb 01, 2009 @ 23:51
Come chill with me at beat kitchen friday!

http://www.myspace.com/themaeshi
Feb 05, 2009 @ 16:22
SUNDAY SUNDAY SUNDAY................you guys know the spot.
Feb 05, 2009 @ 16:41
Gonna be 50 degreez on sunday? hollllly smokes
Feb 05, 2009 @ 17:21
SHOOOO LAWDDDDDDDDD
which one are we going to J?
if theres more than one that is
Feb 05, 2009 @ 22:32
This SATURDAY! ONLY @ LEADERS

Puma x UNDFTD 24K Pack

Both stores will have these (WP and Downtown)
$125

Stop by the wicker park store and say HI! blushing

More Info:
http://www.leaders1354.com/?p=3154
Feb 05, 2009 @ 23:17
Who is down at U of I?? I'm gonna be their saturday.
Feb 06, 2009 @ 08:13
SUNDAY SUNDAY SUNDAY................you guys know the spot.


I need a PM.
Feb 08, 2009 @ 00:10
I wont be able to make it. Gots hella hw.
Feb 08, 2009 @ 00:48
^you should do ur homework on a friday. like the rest of the cool kids at your school.
Feb 09, 2009 @ 20:42
Uprise is having a sale if you guys wanna cop some cheap stuff
Feb 09, 2009 @ 22:08
^you should do ur homework on a friday. like the rest of the cool kids at your school.


I have to work it in somewhere between smashing bitches and sleeping smokeyface
Feb 09, 2009 @ 22:08
We wanna see more misfits!
Feb 10, 2009 @ 20:37
wut?
Feb 15, 2009 @ 10:52
bump this
Feb 18, 2009 @ 09:33
chitown on top

BUMP like Johnson.
Feb 19, 2009 @ 13:34
Ill be at depaul tommorow checkin out the dorms
anyone who go there have a reccommendation?
Feb 21, 2009 @ 14:25
Ill be at depaul tommorow checkin out the dorms
anyone who go there have a reccommendation?


ive always at depaul and shit, i like it its a nice place
Feb 21, 2009 @ 14:39
i'm comin down next weekend

http://instagram.com/saurier.co saurierco.com

Feb 21, 2009 @ 15:14
get it crackin man
Feb 22, 2009 @ 16:48
Ill be at depaul tommorow checkin out the dorms
anyone who go there have a reccommendation?


University Hall is where its at
Feb 23, 2009 @ 21:49
Wuz PAWPIN???

Inactive User

Feb 23, 2009 @ 21:51
what's crackin is the party that was on la salle street on saturdayy, me dblock and kinglew held that bitch downnnnnnnnn
Feb 23, 2009 @ 21:55
I'm leanin towards UIC for industrial engineering now since I got accepted
Feb 24, 2009 @ 00:34
SAT MEET UP......POGREBIN SOY will be intown down from WI..

Hit me up!!!!
Please login first to reply.